Topp 100

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hjertemor, 2 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Kan jeg spørre om jeg har gått glipp av noe? Hvor er topp 100 hver mnd nå eller er det plutselig slutt? Finnes det ingen sånn toppliste mer og at man kan vinne ?

2. Allyy Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️ Februarbarna 2020

Lurt på det jeg også...

• Liker Liker x 1
  3. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Syns jeg så et innlegg for en måneds tid siden av moderator om at de hadde sluttet med det :confused004 Husker ikke grunnen....

• Informativ Informativ x 1
  4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Stod innlegg på generelt for en tid siden
    Det er ihvertfall en pause på det nå. Vet ikke hvorfor

5. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Så rart, ikke fått med meg det, og finner selvfølgelig ikke innlegget eller info om det heller noe sted. Syntes det er synd, var jo veldig gøy når man er mye hjemme å ha noe sånt å konsentrere seg om og ha det litt gøy.

• Enig Enig x 2
  6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

De satte det litt på pause da tamara (admin) har vært sykemeldt. Vet ikke om evt når det starter opp igjen.

7. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Okay, det var derfor ja. Men det er forståelig, Håper det starter igjen❤️

Del denne siden