Topp 100

Ønsker<3

Elsker forumet
Hvordan blir inleggaa for å komme dit rekna? Jeg har skreve mer inlegg enn 104 som den som står nederst står oppført med? Hvor ofte blir lista oppdatert?

lurer jeg og på.. skravler så mye at macen blir overopphetet her :p men skjønner ikke helt hvordan denne premietrekningen fungerer. Topp 100, eller innad i den termingruppen som vinner, eller i hver termingruppe?

Hvis vi som er med er i topp 100 er vi med i trekninga såvidt jeg forstod. De oppdaterer hver morgen rundt 10:)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

lurer jeg og på.. skravler så mye at macen blir overopphetet her :p men skjønner ikke helt hvordan denne premietrekningen fungerer. Topp 100, eller innad i den termingruppen som vinner, eller i hver termingruppe?
Ja nei det var det da.. Innad i gruppa kanskje, nå ble jeg usikker enda jeg fikk et svar tidligere :p

Ja nei det var det da.. Innad i gruppa kanskje, nå ble jeg usikker enda jeg fikk et svar tidligere :p

Hmm... jeg bare skravler videre jeg så får vi se :p hahaha innviklede greier tydligvis (egentlig er det vel super enkelt)

Back
Topp