Topp 100 - topp 30 oktober

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Har dere sett posten til Tamara på generell?

Neste måned blir skravlekonkurransen litt annerledes.

Om du er på topp 100 er du med i trekningen av diverse premier og klarer man å være på topp 30 kan man vinne enda finere premier.

Noen som er med å skravle fra i morgen? :)

Man kan vinne voksi pose eller tripptrappstol og masse fint.
Se på generelt :)

Masse fint :D Håper det blir mye skravling på BV, selv om topp 30 er ganske utenkelig for min del. ;)

Vi får gjøre en liten innsats allefall. Tror ikke jeg klarer det. Men push meg så skal vi se hva vi får til. Jeg er vel litt flinkere som team. Pushe hverandre.

Kjempefine premier!

Men over 800 innlegg på en måned er helt uoppnåelig for min del :P

Syns jeg skriver så mye jeg klarer, men klarer ikke komme meg på topp 100 engang :p
Men kan selvsagt prøve :)
Vi får væte flunk og lage masse tråder som vi kan skrive i :)

Vi skulle hatt en ny sånn lek. Noen av de lekene er ganske gøy egentlig. Blir jo kjent med hverandre.

Eller kanskje en navnelek. Noen med go fantasi som har noen forslag?

Med full jobb og alt har jeg ikke sjans på mer enn det jeg gjør idag. Forstår ikke hvordan noen klarer over 2000 og opp mot 3000.....

Nei men likevel kan vi bidra til økt aktivitet alle sammen.

Jeg kan fyre opp noen tråder man kan svare på. Kom med leker om dere kan.
Nedtellingstrådene gir oss masse poster.
Og om vi klarer å bruke forumet til alle spørsmål man har (selv om flere av oss har hverandre på FB) så drar vi opp aktiviteten nok til at mange av oss vil havne på topp 20 uansett og da øker vi sjansene for at en av våre jenter kan vinne noe fint :)

Men for all del, misforstå meg rett.
Jeg skravler fordi jeg har tid og synes det er gøy.
Jeg satser ikke på å vinne noe, men flere av jentene her inne har vunnet før og det synes jeg er veldig morro.
Skravling skal være gøy :)

Jeg er med ;) men har plutselig fått melding om at de har slettet ett innlegg pga spamming , og jeg klarer faktisk ikke å forstå det. Så er spent på om jeg får svar . For jeg har virkelig ikke spammet noe ? :(

I'm in :)

Jeg er med ;) men har plutselig fått melding om at de har slettet ett innlegg pga spamming , og jeg klarer faktisk ikke å forstå det. Så er spent på om jeg får svar . For jeg har virkelig ikke spammet noe ? :(
Sto det ikke hvilket innlegg/tråd det gjaldt?
Har skjønt det slik at om man poster 2 tråder etter hverandre uten at noen andre skriver noe mellom er det spamming.

Sto det ikke hvilket innlegg/tråd det gjaldt?
Har skjønt det slik at om man poster 2 tråder etter hverandre uten at noen andre skriver noe mellom er det spamming.
Når jeg trykte på der navnet mitt kom opp , så kom jeg til en post fra 2006 :P og da var ikke jeg medlem her en gang :D

Ååh? Jeg kan ikke huske om jeg har gjort det, men altså om det er to ting som står forskjellige greier på, så må jo det være lov?

Så rart :S

Jeg blir å legge ut tråder etterhvert som man kan svare på og ser det har kommet en fortelletråd :D Den kan bli morro :)

Back
Topp