Topp 100 lista

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Var innom der å bare så idag. Åssen i h***** klarer en person å legge inn rundt 1100 innlegg på 11 dager! Personen kan da jammen meg ikke ha noe liv. Ble sjokka jeg. Jeg trodde jeg var aktiv her igjen haha

Hahaha.... såpass. Den personen må gjøre absolutt alt forr å være aktiv :)

Men 66 innlegg per dag en hel måned skjønner jeg eller ikke, men det er nå bare meg

Jeg har ikke tid til det med jobb å sånn. Blir litt ekstra nå som jeg er sykemeldt, men selv da er jeg ei så aktiv

Ufattelig spør du meg. Da har man ikke mye liv utenom BV i hvert fall. Ellers må de fleste av svarene/innleggene/trådene inneholde svada og være korte. Jeg har heldigvis andre ting å fordrive tiden med enn å samle innlegg ;).

Ufattelig spør du meg. Da har man ikke mye liv utenom BV i hvert fall. Ellers må de fleste av svarene/innleggene/trådene inneholde svada og være korte. Jeg har heldigvis andre ting å fordrive tiden med enn å samle innlegg ;).
Jeg å men må si at jeg har vært over gjennomsnittlig aktiv her i det siste. Nå grunnet at jeg stort sett ligger på sofa og er sykemeldt. 66 innlegg på 11 dager, det en person gjør på en dag i 1MÅNED . Nevnte det under tråden i før svangerskapet å da var det en med 2 unger og 100 prosent jobb som klarte det. Hmmmm tenkte jeg... Jeg har et barn, vi er to i tredelt turnus og jeg har ikke tid å sitte så mye på nettet

Hoho jeg er på tipp 100 lista

Åja det stemmer, jeg har ikke noe særlig liv om dagen

hahahaha...... måtte inn på topp 100 lista og sjekke jeg også. For har vært overaktiv selv, men blir fort det når man er i et forsøk og ruger :) Holdt nesten på å dette av stolen da jeg fant meg selv der inne, og ganske høyt oppe på lista hahahaa... stemmer jo at jeg omtrent lever innpå her om dagen... hahahha

hahahaha...... måtte inn på topp 100 lista og sjekke jeg også. For har vært overaktiv selv, men blir fort det når man er i et forsøk og ruger :) Holdt nesten på å dette av stolen da jeg fant meg selv der inne, og ganske høyt oppe på lista hahahaa... stemmer jo at jeg omtrent lever innpå her om dagen... hahahha

Er der selv jeg Hehe . Å ja jeg har ikke noe liv. Gleder meg til over påske til å være på jobb

Back
Topp