Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å men må si at jeg har vært over gjennomsnittlig aktiv her i det siste. Nå grunnet at jeg stort sett ligger på sofa og er sykemeldt. 66 innlegg på 11 dager, det en person gjør på en dag i 1MÅNED . Nevnte det under tråden i før svangerskapet å da var det en med 2 unger og 100 prosent jobb som klarte det. Hmmmm tenkte jeg... Jeg har et barn, vi er to i tredelt turnus og jeg har ikke tid å sitte så mye på nettetUfattelig spør du meg. Da har man ikke mye liv utenom BV i hvert fall. Ellers må de fleste av svarene/innleggene/trådene inneholde svada og være korte. Jeg har heldigvis andre ting å fordrive tiden med enn å samle innlegg.
hahahaha...... måtte inn på topp 100 lista og sjekke jeg også. For har vært overaktiv selv, men blir fort det når man er i et forsøk og rugerHoldt nesten på å dette av stolen da jeg fant meg selv der inne, og ganske høyt oppe på lista hahahaa... stemmer jo at jeg omtrent lever innpå her om dagen... hahahha