Topp 100 i januar :)

Mars2017<3

September 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Klarer vi å få mange inn på topp 100 lista fra september tro? :) la oss skravle!
Hva har du gjort i dag?
 
vært på jobb... Spørs om eg klarer hele uken. Potta tett, og vondt i bihulene, atpåtill trøøøøøøtt... huff
 
Vært på lunsj med ei venninne ;) også kost med nevøen min som er 3 dager gammel <3
 
i dag har jeg spist potetgull, fem flak!! og slappa av.. hehe.. klarer ikke mye annet... men håper det hjelper å ta en tur til legen i morgen!
 
vært på jobb... Spørs om eg klarer hele uken. Potta tett, og vondt i bihulene, atpåtill trøøøøøøtt... huff
Æsj.. Mye dritt som går nå også da. Håper du blir bedre snart :)
 
i dag har jeg spist potetgull, fem flak!! og slappa av.. hehe.. klarer ikke mye annet... men håper det hjelper å ta en tur til legen i morgen!
Hehe.. 5 flak faktisk! Lykke til hos legen :)
 
Hehe.. 5 flak faktisk! Lykke til hos legen :)

hehe.. ikke sant.. nesten komisk..

Mannen laget et deilig knekkebrød med ost, som var favoritten ved forrige graviditet.. og han trodde han var sååå snill...

spiste to biter.. men gikk ikke så bra.... :p
 
hehe.. ikke sant.. nesten komisk..

Mannen laget et deilig knekkebrød med ost, som var favoritten ved forrige graviditet.. og han trodde han var sååå snill...

spiste to biter.. men gikk ikke så bra.... :p
Uff.. Høres ikke greit ut :/ sliter med kvalme du da?
 
Hatt besøk av en barndomsvenninne. Kaffe og skravlings, og jo TESTA idag:p
 
Æsj.. Mye dritt som går nå også da. Håper du blir bedre snart :)
Takk for d... Men er nok ikke noe som går, har kronisk problemer med bilhuelene... Tror kanskje d er blitt tettere og tørrere nå når eg er gravid. Håper ikke d er sånn hele veien :p
 
Jobbet. Jobber i hagesenter, og grafser mye i jord og sand. MÅ lære meg å vaske hendene ofte nå! Er veldig dårlig på det :p
 
Er hjemme i permisjon med en flott frøken på 6 mnd og lurer på om jeg får plass på dette forumet... Vi ønsker oss to tette og ikm er i dag... Har vært sykt sulten de siste dagene og i går hadde jeg vondt nederst i magen.... Enten kommer den eller så har det festet seg en spire... Har ikke testet enda :p
 
Er hjemme i permisjon med en flott frøken på 6 mnd og lurer på om jeg får plass på dette forumet... Vi ønsker oss to tette og ikm er i dag... Har vært sykt sulten de siste dagene og i går hadde jeg vondt nederst i magen.... Enten kommer den eller så har det festet seg en spire... Har ikke testet enda :p

spennende :) 2 tette var drømmen min en gang også, men blir ikke så stor aldersforskjell denne gangen :) Uansett hvordan det blir blir en fornøyd med det man har/får :)
 
Jobbet!!! Akkurat komt hjem! Gjeeesp
 
har bare surra rundt i huset i dag, hatt begge barna hjemme :)
 
spennende :) 2 tette var drømmen min en gang også, men blir ikke så stor aldersforskjell denne gangen :) Uansett hvordan det blir blir en fornøyd med det man har/får :)
Veldig sant :)
Hva blir aldersforskjellen?
 
Back
Topp