Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er med! (såg ikkje tråden for den va på side 2!) Må bli flinkare og sjekke den og
Så bra! Jeg fikk mange innlegg med deg på skravle konkuransen.
Har fått meg inn på topp 100 foreløbi, men må også jobbe med holde meg der.
Eg e ikkje med på topp 100! Endå! hihi, skal prøve og jobbe meg inn på den eg og Ser dei nederste har rundt 40 innlegg, og det skal eg jammen klare og rekke igjen
Ja, det er jo fortsatt dei jentene på juni 2012 som ligge på topp, som alltid! Har ikkje en sjans i have til og havne der oppe men hadde vore kjekt med premie :-D
Er du der allerede? Du er gal! Hehe..Så bra! Jeg fikk mange innlegg med deg på skravle konkuransen.
Har fått meg inn på topp 100 foreløbi, men må også jobbe med holde meg der.
Det vi skriver i skjult teller kanskje ikke?
Tror det teller det som er på skultegruppa. det var bare på skravlekonkuransen det var en regel at det måtte være i det åpne rom for at babyverden skulle komme mer frem hvis noen søkte på noe i google
Ja, det er jo fortsatt dei jentene på juni 2012 som ligge på topp, som alltid! Har ikkje en sjans i have til og havne der oppe men hadde vore kjekt med premie :-D
Tror det teller det som er på skultegruppa. det var bare på skravlekonkuransen det var en regel at det måtte være i det åpne rom for at babyverden skulle komme mer frem hvis noen søkte på noe i google
Sku gått an å tagge folk i poster hehe.. Men så flink du er, hvor skriver du egentlig? Ser deg ikke så mye her inne eller generelt, eller??