Topp 100 - flere?

Eg er med! (såg ikkje tråden for den va på side 2!) Må bli flinkare og sjekke den og :D

Så bra! :) Jeg fikk mange innlegg med deg på skravle konkuransen.
Har fått meg inn på topp 100 foreløbi, men må også jobbe med holde meg der.

Eg e ikkje med på topp 100! Endå! :D hihi, skal prøve og jobbe meg inn på den eg og :) Ser dei nederste har rundt 40 innlegg, og det skal eg jammen klare og rekke igjen :P

Eg e ikkje med på topp 100! Endå! :D hihi, skal prøve og jobbe meg inn på den eg og :) Ser dei nederste har rundt 40 innlegg, og det skal eg jammen klare og rekke igjen :p

Ja 40 innlegg går fort :) men de på toppen har over 1000 innlegg og nerme seg 2000.
Og det er bare på 5 dager! :schocked028
Ser de har ekstra premier hvis man er på topp 20 men det er umulig.

Vet ikke om jeg vil konkurrere meg inn på noe liste, men skal alltid kunne slenge inn et innlegg i by og ne ;-)

Så bra! :) Jeg fikk mange innlegg med deg på skravle konkuransen.
Har fått meg inn på topp 100 foreløbi, men må også jobbe med holde meg der.
Er du der allerede? Du er gal!:p Hehe..
Men da får jeg jekke opp trådlagingen da, trengte en pause etter sist konk :p

Det vi skriver i skjult teller kanskje ikke?

Tror det teller det som er på skultegruppa. det var bare på skravlekonkuransen det var en regel at det måtte være i det åpne rom for at babyverden skulle komme mer frem hvis noen søkte på noe i google :)

Jeg er med :)

Ja, det er jo fortsatt dei jentene på juni 2012 som ligge på topp, som alltid! Har ikkje en sjans i have til og havne der oppe :p men hadde vore kjekt med premie :-D

over 1000 innlegg på 7 dager :p Sykt! Hehe.. Hadde vært noe annet om flere hadde vært her istedefor FB ;) Eller begge deler ivertfall som meg.

Tror det teller det som er på skultegruppa. det var bare på skravlekonkuransen det var en regel at det måtte være i det åpne rom for at babyverden skulle komme mer frem hvis noen søkte på noe i google :)

Sku gått an å tagge folk i poster :p hehe.. Men så flink du er, hvor skriver du egentlig? Ser deg ikke så mye her inne eller generelt, eller??

Back
Topp