Topcom babysitter

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Vi kjøpte den pga at den ble best i test, og fordi den var billig. Den funka greit i starten, men nå piper den konstant, ikke bare når den slår inn pga at babyen lager en lyd. Det er så utrolig slitsomt å høre på den inntrengende lyden hele kvelden! Noen som har opplevd det samme, og som vet råd??

På forhånd hjertelig takk for svar! [;)][:)]

Har dere skrudd på den krappen som avgjør hvor mye lyd den skal motta før den varsler??
(skjønte du hva jeg mente??)

Hmm.. knappen som avgjør.. hvaforno? Hehe.. Men når Petter lager en lyd, så må jeg holde foreldreenheten inntil øret for å høre, så jeg tror ikke jeg kan stille den noe lavere.. Om det er det du mente? er det på foreldreenheten man justerer? Har prøvd å skifte kanal ja..

du kan jo skru volumet opp og ned på begge enhetene. så hvis du skrur baby-enhetens volum litt ned, og voksenenheten litt opp-så kanskje det blir bedre...det måtte jeg gjøre...

Det er den som er i samme rom som Petter [:)]
Der er det en et lite "hjul" som kan stå på max, eller minimum..
Da går det ann å vri den litt mer mot min, slik at den ikke slår inn hele tiden.. see?

Ja, hehe, skjønner! Skal springe opp og forsøke det nå, men jeg tviler på at det funker.. Lyden på foreldreenheten er vel de to knappene med piler på det da. (hehe, nå høres jeg smart ut nå). Takk for råd![:D]

Vi har Topcom og har vært et par ganger den har bråka fælt,men den har da enten tatt inn signaler fra politiradio[&:] eller så har babyenheten vært for nærme foreldreenheten.Har måttet bytte kanal 2-3 ganger.
Håper du finner ut av det,da[;)]

jepp, det er det [:)]
Lykke til og god natt [:)]

WOW!!! Det funka!! Skudde ned volumet på babydelen, og opp på min del. [:D] Strålende! Takk for hjelp! Da kan vi se film uten å få hodepine. [;)][:D] 

Back
Topp