Topcom babycall

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Noen som vet om man kan korte ned distansen den dekker eller noe? kjøpte igår og skulle teste den, da fikk vi inn andre babyer som skrek, den dekte jo hele nabolaget. Da er det jo litt håpløst.......

min sto det 300 meter!og skulle ha veldig god rekke vidde!

nesten for god for min tok inn andre ting,og slo ut på ALT ute selv om jeg skrudde ned sensitiviteten!

har hatt to top comp modeller,den siste å nyeste var jeg mins fornøyd med,stolte ikke på den.den datt ut med strømmen i,måtte ha batterier i hele tiden å det ble litt styr i lengden!hele tiden bytte batterier(å kjøpe dem)

har nå en som heter barnvakt,kjøpte den på obs for 800 tror jeg det var.kjempe fornøyd.det er tilogmed en sovende baby når hun sover å en gråtende baby på displayet når den slår ut.veldig greit når jeg står i dysjen eller støvsuger ect.

kommer med oppladbare batterier og to lade deler så du kan ha en på deres soverom og en på babyen sin å lade den på natten!

ikke så god rekke vidde på den.men så langt borte er jeg ikke uansett,anbefaler denne[:)]

Man kan jo bytte kanal, det er en del kanaler og velge mellom på den!

ORIGINAL: Trine82

Noen som vet om man kan korte ned distansen den dekker eller noe? kjøpte igår og skulle teste den, da fikk vi inn andre babyer som skrek, den dekte jo hele nabolaget. Da er det jo litt håpløst.......
Har du prøvd å skifte kanal da!!??? Vet ikke om det går an å korte ned. Hadde samme problemet selv. Skifta kanal og det ble stille!

ORIGINAL: ~~KASI~~

Elsker topcomen vår... men d var sambo som stilte den inn
Ja, jeg syns den er kjempegod!! Nå har jeg endelig fått stilt den inn slik jeg vil ha den! Det var en peroide den suste hele tiden. Nå kobler den ut når det er stilt, og kobler inn igjen når en av ungene lager en lyd. Var skikkelig irriterende da den suste hele natta..hehe..

Men NÅ er den perfekt!

Jeg er veldig fornøyd med TopCom`en vår,har måttet bytte kanal flere ganger da for den tar jo inn ALT! Til og med politiradio har vi fått inn på den[:D][:D]
Men det er jo 15 eller 16 kanaler å velge mellom på den da,så det var jo ikke noe problem![;)]

skal prøve å bytte kanal, kjøpte den igår kveld så har ikke testa den så mye enda, bare skrudde den på vi. Og prøvde den ut, tror vi vekka en unge for plutselig begynte babyen å grine. Da la vi den fra oss.. Huff, hehe . Sikkert populært at vi vekker babyene i nabolaget [&:]

ORIGINAL: Trine82

skal prøve å bytte kanal, kjøpte den igår kveld så har ikke testa den så mye enda, bare skrudde den på vi. Og prøvde den ut, tror vi vekka en unge for plutselig begynte babyen å grine. Da la vi den fra oss.. Huff, hehe . Sikkert populært at vi vekker babyene i nabolaget [&:]

He he uff da,det er litt kjipt![:D]
Men bare prøv dere frem med kanaler så skal den funke kjempebra,den!
Vi er ihvertfall kjempefornøyd med den.[;)]

Back
Topp