Noen som vet om man kan korte ned distansen den dekker eller noe? kjøpte igår og skulle teste den, da fikk vi inn andre babyer som skrek, den dekte jo hele nabolaget. Da er det jo litt håpløst.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine82Har du prøvd å skifte kanal da!!??? Vet ikke om det går an å korte ned. Hadde samme problemet selv. Skifta kanal og det ble stille!
Noen som vet om man kan korte ned distansen den dekker eller noe? kjøpte igår og skulle teste den, da fikk vi inn andre babyer som skrek, den dekte jo hele nabolaget. Da er det jo litt håpløst.......
ORIGINAL: ~~KASI~~Ja, jeg syns den er kjempegod!! Nå har jeg endelig fått stilt den inn slik jeg vil ha den! Det var en peroide den suste hele tiden. Nå kobler den ut når det er stilt, og kobler inn igjen når en av ungene lager en lyd. Var skikkelig irriterende da den suste hele natta..hehe..
Elsker topcomen vår... men d var sambo som stilte den inn
ORIGINAL: Trine82
skal prøve å bytte kanal, kjøpte den igår kveld så har ikke testa den så mye enda, bare skrudde den på vi. Og prøvde den ut, tror vi vekka en unge for plutselig begynte babyen å grine. Da la vi den fra oss.. Huff, hehe . Sikkert populært at vi vekker babyene i nabolaget [&:]