top model

2x 24November

Forumet er livet
VIP
bare jeg som syns de var "pysete" på make overen??

på de andre (utenlandske) programmene har de ingen valg om de vil klippe eller ikke. Her var det liksom ingen store forandringer. Mange så bare ut som de hadde spraya litt spray i håret og ferdig[X(]

Var noen få der som fikk en skikkelig drastisk forandring, men mange så jo helt lik ut som når de kom inn. Men poenget var vel ikke å ha de mest drastiske forandringene, men å finne en look som passet hver enkelt. Noen hadde vel funnet den selv da [;)]

Veldig mange med midtskill i håret... er det sånn man skal se ut nå kanskje??? hehe... gått glipp av noe jeg[8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Burger

haha, ja hun med det lyse håret som begynte å grine over det nye håret sitt.. [8D] Hun ble jo myye penere nå

var jo ikke store endringene da[8D]

ORIGINAL: Anna Anka

Veldig mange med midtskill i håret... er det sånn man skal se ut nå kanskje??? hehe... gått glipp av noe jeg[8D][:D][:D][:D]

midtskill er in[:)]

Logga meg inn her bare for å se hvordan andre reagerte på make-overen på top model[8D]

For personlig så virka det som nesten ingenting hadde skjedd hos de fleste, og de som faktisk fikk endra veldig på håret fikk litt misslykkede frisyrer. Hun ene hadde jo problemer med å se noe pga panneluggen, og hun som fikk kort rødt hår har jo slett hår nå, får jo ikke tid til å style det krøllete.

Lurer på hva jentene tenker, egentlig...tror de virkelig ikke at de blir klippet/stæsjet/fikset på når de frivillig er med i et slikt program????????

Merkelig.....

Back
Topp