top model

verteline

Elsker forumet
noen som ser på det?...

grine forid man skal klippe håret?.. bare jeg som syns det er spesi!? melder deg på et slik program må en vel tåle at de klipper deg?...

(fullt mulig at jeg er rar for jeg driter i håret mitt :P sier somregel gjør hva pokker du vil jeg bryr meg ikke :P endte opp med å klippe 30 cm å få rødt hår en gang, men funka d og:P å vokser jo ut igjen)

Jeg har spart lenge og klipper kun tupper når jeg er hos frisør.
Jeg skal ha langt hår når jeg gifter meg [;)]
Men jeg har til gjengjeld IKKE meld meg på et sånnt program, og føler
nok at melder man seg på så får må man gjøre som de sier, for er du model "bestemmer" jo de som bruker
deg det meste av ditt utseende. Og da må man jo gjøre det, bare tull å sitte sånn å furte. Gjør det eller gå for hun
kommer nok til å sutre en del under programmet når hun begynner allerede nå mener jeg da [:)]

Nei folk som griner når de får håret klippa skjønner jeg meg ikke på. Kan skjønne det om du sparer til langt hår til en anledning som bryllup, da blir det litt annerledes. Men som modell så er man en gjenstand på en måte, og de har ikke mye de skulle ha sagt om utseendet sitt da.

Selv har jeg hatt mange rare frisyrer opp igjennom, og jeg syns ofte det er spennende å finne på nye frisyrer. [:D] Har dog enda til gode å ha rastafletter, har ikke tålmodighet til å spare langt nok hår. Hjelper neppe at jeg hater krøllene mine også hehehe. [8D]

Back
Topp