Top Gear i Oslo... Noen som vet?

OldieGoldie

Elsker forumet
Jeg har funnet ut at den ultimate julegave til min kjære vil selvsagt være billetter til top gear sitt show i oslo.. Men klarer ikke å finne noen informasjon om billetter noen steder? Er det noen som vet om disse er ute for salg, eventuelt utsolgt allerede? Er helt desperat og MÅ få tak i.. Dette fortjener virkelig min kjære!!

Jeg prøvde å spore de opp, men det var umulig.
Vet VG hadde 25 billetter som de delte ut til div vinnere og de sa at det var en sjelden mulighet. Så jeg regner ikke med at det er så lett å få kjøpt de billettene.

Jeg er helt desperat, MÅ få tak i.. Gjør omtrent hva som helst for de billettene.. Gutten har ikke unnet seg noe på aldri så lenge, så dette vil jeg virkelig gjøre for han!

de kommer ut for salg da det er bestemt..
tror de prata om at det er 40 tusen billetter til salgs.. så må da kunne gå det... [:D]

Er også like desperat, er den ultimate gaven ja [;)] Men de har ikke sagt noe enda nei [&:] Blir sprø av dette[8D] Vil gjerne ha det i boks fortest mulig[:)]

jeg er glad jeg er hjemme om dagen sånn at den dagen det kommer på salg så kan jeg bare slenge meg på alt som er! [8D]

Heldigvis mange billetter ja!
Skal ha to av de jeg også! [;)]

Å det hadde vert en utmerket gave til min samboer og [:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

det hadde vært den ultimate gaven til MEG!
jeg er dritforelska i hammond![:D]

åååå gjett om det hadde vært verdens beste julegave til samboer! dette må jeg prøve å få billetter til!

ORIGINAL: MiLfYwAy

Jeg synes til og med Jæzza er litt hot [8|][:D]

Kanskje jeg skal kjøpe billett i bursdagsgave til meg selv? [8D]

fant ikke noe om oslo turen på facebook jeg [&:]

Jeg skal også ha billetter dit [:D] tror ikke det blir noe problem å få tak i for det er over flere dager og med flere show pr dag[:D] til og med i england var de ikke utsolgt med en gang..[;)]

http://www.facebook.com/topgearliveoslo?ref=ts

Her skal det stå når det blir bestemt dato for billettsalget [:D]

Takk for kanontips jenter[:D][:D][:D] Ingen tvil om hva sambo skal få til jul nå nei..

Det skal min mann også få [:D] Men dessverre er ikke billettene for salg enda, for det er ikke bestemt hvor det skal være.

me 2[:)]

Skal ha, skal ha, SKAL ha billetter!!! Er helt i hundre nå, dette blir konge.. Digger selvsagt Top gear selv også, konge program..

Back
Topp