Toorsdag, snart helg =)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Brrrr... Kalde morgener her nå!
VI hadde en hjemmedag i går og T var veldig klar for barnehagen igjen
I morgen skal de på fjelltur og jeg har akkurat bestemt meg for IKKE å bli med. Har hatt veldig lyst, men tror han kommer seg nærmere toppen uten meg, gitt

I dag skal jeg slappe av litt først, strikke videre på vesten til lillegutt i magen før jeg møter et par venninner på kaffe i byen. 
Så blir det en liten time med nevøkos (yngste på ett år) da søs skal på et møte og trenger pass. 
Ha en fin dag alle sammen =) 
 
Høres lurt ut å droppe fjelltur :)

Her har vi en rolig dag med to forkjølte Snupper.....

Vi slapper av med boller, kakao og film :)
 
Kjedelig med forkjølelse, men det høres ut som en kjempekoselig dag! =) 

Det var deilig med en bytur! 
Og utfordrende med en 1-åring på besøk, så mye små farlige leker Teodor har for en liten gutt.... VI får bare passe på, håpe han ikke finner noe smått vi ikke har sett....
 
Ja, det med lekene har vi funnet ut også :)

Nå kommer Eveline seg rundt i stua, og både Amelia og vi må passe alle småting fra henne. Når hun begynner å reise seg blir det enda mer som må flyttes....

Litt enklere med nr. 1, da det ikke er barbie-sko og lego i huset enda :)


Sikkert koselig å passe da :) 
 
Ja, det gikk fint!
Det meste han har i smått er av Lego, og det ligger i to bokser!
Veldig koselig og passe ja, men helt greit at det bare var en time og :-p

Vi har tatt storhandling i dag! Handlet vintersko på salg på skoringen sammen med ei venninne og handlet masse mat! 
Teodor har nettopp sovnet og vi ligger som slakt på sofaen her, slitne alle mann!
Kjenner at senga ikke skal vente så lenge på meg i dag =) 
 
Det med små leker har vi også funnet ut. Det var mye enklere å bare pakke bort alt da Felix var liten, med lillesøster måtte jeg hele tiden passe på. Det er veldig deilig nå som hun har sluttet å putte ting i munnen. :)

Jeg er ikke helt i form i dag, småforkjølet med litt feber. Helt sikkert samme som har holdt lillesøster våken de siste par nettene. Tror jeg skal hive meg på din ide *trinemor*, så det blir innedag med bollebaking i dag på oss også. Kanskje jeg skal sjekke om vi har kakao også. :)
 
Åh, gjett om jeg fikk lyst på kakao nå da!
Har et ekstremt søtbehov i dag synes jeg... Er mer enn god og mett, men fyser på noe hele tiden!
Uheldigvis handlet mannen inn snop og snacks til helgen i går, så jeg er redd det går ut over lageret vårt...
Får heller prøve å lage meg noe som er litt sunnere =) 
GOd bedring Sukkertopp!
 
Anbefales med boller og kakao, spesielt på dager med ruskevær :) god bedring, Sukkertopp!



 
Lagde meg kakao til de nystekte rundtsykkene mine i går jeg =) 
Det smakte veldig godt!!

Vi koste oss på kino og på Indisk restaurant med noen venner i går. Det var herlig!
Jeg fikk som vanlig ikke sove serlig lenge til tross for at jeg hadde muligheten i dag, så jeg stod etterhvert opp ca 8.30 og tok hårkur og vasket badekar :p
Nå skal jeg straks hente Teodor hos tanta og tenkte å la mannen bli igjen hjemme for å vaske gulv!
Ha en fin lørdag :D
 
Back
Topp