Too many questions

Mor4

Gift med forumet
Lillemor spør så mye for tiden, og jeg vet søren ikke hva jeg skal svare.

Dere så kanskje statusen min på facebook for en stund siden der hun lurte på om vi ble bygget når vi var små, for hvordan ble vi ellers babyer[8|]

Og så lurte hun på hvordan babyene kommer ut av magen her en dag. "Sånn på skikkeligt" som hun sa[:D]

Og nå lurte hun på om hun var i magen min på det bildet (bryllupsbildet vårt) Når jeg sa nei, ikke ennå sier hun: Hvor var jeg da, var jeg bare hjemme?

Hjelp! Hvor mye skal jeg forklare, hva skal jeg si?? Sliter[:D][:D][:D]

Her er det og fryktelig mange spørsmål som rører seg inne i hodet til en fyr på ca en meter[:D] Han spør om ALT? Og funderer på mange rare ting[&:]

Jeg svarer så ærlig som jeg klarer på alt jeg. N har nå fått vite at han skal bli storebror, og da tittet han inn i magen min (under genseren) og lurte på hva babyen gjorde der og hvordan hn kom dit. Jeg svarte at mamma og A har laget babyen jeg. Fikk gudskejlov ikke noe spørsmål om hvordan vi hadde laget den.

Når N spør om hvor han var osv før han ble født, har jeg sagt at han ikke var blitt til enda, og at dette var før han ble født osv.... sier det meste som det er jeg. Barn er ikke dumme og skjønner langt mer enn vi tror. Bortforklarer man eller svarer med "usanne" svar fører dette bare til enda flere spørsmål etter hvert, tror jeg[:)]

Ja det spørres om mye rart...
Hannah hadde faktisk en helt egen oppfatning av hvordan babyen kom seg ut av magen. "Magen bare åpner seg også kryper babyen ut!" [:D][:D] Jeg orket ikke å gå mer inn på det....[;)]

ORIGINAL: McBaby

Ja det spørres om mye rart...
Hannah hadde faktisk en helt egen oppfatning av hvordan babyen kom seg ut av magen. "Magen bare åpner seg også kryper babyen ut!" [:D][:D] Jeg orket ikke å gå mer inn på det....[;)]

Haha, hadde glatt godtatt den jeg og[:D][:D]

Back
Topp