TonjeSinMamma

*Millamor*

Elsker forumet
Du jeg har ikke sett deg noe på msn i dag jo[8|]
Lurer litt på om dere fikk snakket sammen i går da? Og om du vet noe?

[:D] Ellers da, du og Tonje har drevet med i dag?

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Hei jenta mi

Vet at vi mest sannsynlig skal nedover til han en av de to siste helgene i april. Men han veit lite før han får vaktlistene.

Men om ikke det blir noe av, så kommer vi jo til deg UANSETT i slutten av april/starten av mai vettu[:)] Det gleder vi oss til[:D]

Jeg har vært å meldt meg inn på SATS idag, også har jeg vondt i ryggen idag. Så har slappet av litt[:)]
dere da?

Å stakkars, ikke noe godt med vondt i ryggen..
Jeg har hatt vondt i hodet i dag, så jeg og Theodor har liggi på sofaen og kosa oss[;)] I kveldingen har jeg laget middag og vasket klær[:)]
Å nå sitter vi å ser tv og Theodor sover VELDIG godt[:)]

Men var det slik at du kommer innom meg, før du drar til Stavanger da?!? Ja jeg gleder meg så mye til dere kommer. Siste uken i April får vi di siste prøvene på kreften til Mamma[:(] Gruer meg altså[:(]
Jeg skal ta kreft prøve på Mandag, kjenner jeg engster meg litt[&:] (Nå vet alle i familien det, så nå kan vi snakke om det)

Klem til deg gullet mitt[:D] 

ORIGINAL: Camilla*Theodor

Hei jenta mi

Vet at vi mest sannsynlig skal nedover til han en av de to siste helgene i april. Men han veit lite før han får vaktlistene.

Men om ikke det blir noe av, så kommer vi jo til deg UANSETT i slutten av april/starten av mai vettu[:)] Det gleder vi oss til[:D]

Jeg har vært å meldt meg inn på SATS idag, også har jeg vondt i ryggen idag. Så har slappet av litt[:)]
dere da?

Å stakkars, ikke noe godt med vondt i ryggen..
Jeg har hatt vondt i hodet i dag, så jeg og Theodor har liggi på sofaen og kosa oss[;)] I kveldingen har jeg laget middag og vasket klær[:)]
Å nå sitter vi å ser tv og Theodor sover VELDIG godt[:)]

Men var det slik at du kommer innom meg, før du drar til Stavanger da?!? Ja jeg gleder meg så mye til dere kommer. Siste uken i April får vi di siste prøvene på kreften til Mamma[:(] Gruer meg altså[:(]
Jeg skal ta kreft prøve på Mandag, kjenner jeg engster meg litt[&:] (Nå vet alle i familien det, så nå kan vi snakke om det)

Klem til deg gullet mitt[:D] 

Håper alle prøvene går bra! Virkelig! Gla du sjekker det opp jeg[:)]

Ja kommer før vi drar dit... så tar vi liksom alt i samme sleng[:D]

Ja mamma synes i alle fall det er veldig fint, og da gjør jeg det mest på hennes vegne.. Så slipper hun og engste for meg og[:)]

Dere skal i helgen da?

Back
Topp