Tonje M

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Hei hei..

HVORDAN GÅR DET MED DEG.
HAR IKKE SETT DEG HER PÅ LENGE JEG NÅ..

MÅ JO VITE HVORDAN DET GÅR MED DEG SIDEN JEG ER SLADREVENNEN DIN VET DU [:D]

hei hei=) koselig med egen tråd[:)] går bra her[:)] har ikke vært her så mye i det siste, har vært så opptatt med andre ting...ordet med klær til gullet og div andre praktiske ting! er så koselig å orde til den lille kommer[:)]
hvordan har du det? må jo få med meg åssen det går med den som skal sladre for meg[;)]
takk for omtanken forresten!!!

JA det er alltid hyggelig å få en egen tråd..

Ja det er artig å ordne til tingene til lille nurket kommer..

Her går det bare bra,men sliter litt med kramper og vondt i bekkenet og korsryggen..
Men ellers er alt bra..
Må jo høre hvordan det er med deg vet du..

Klem[:)]

takk for detjeg også sliter med bekkenet, men takk gud for fysio sier bare jeg... om du ikke har det allerede anbefaler jeg det på det sterkeste. det er såå godt å kunne gå ut derfra og ikke stavre meg av gårde. jeg er der annen hver dag og da holdes det sånn nogenlunde i sjakk.-....

Gikk til fysio en god stund,men følte det ikke hjalp noe..
Så da gadd jeg ikke å kaste bort 50kr hver gang jeg var der..[:'(]

etter 1 juli  er det visst slutt på de 50 kr.. syns synd på de som er uføre og har dårlig råd fra før.... tenk om de sitter sultne mot slutten av mnd bare fordi de må betale den usle 50lappen hver gang de må ha behandlingen de så sårt trenger.....

Er det blitt bestemt nå?
Jeg leste noe om det for en stund tilbake,men ikke fått med meg resultatet..

Ja det er ikke bare bare for de gamle som ikke har så mye penger..Ikke de unge heller for den saks skyld..

blei visst vedtatt her for en liten stund siden...

Så bra da..
Bare så synd det ikke hjalp så mye på meg..

ja det var dumt.... jeg fikk ikke vært på min time på fredag og angret veeldig i dag... la meg i badekaret med glovarmt vann og det hjelp for en liten stund... hjelper når jeg dusjer også.. er godt med noen min hvor det er littegranne mindre vondt...

Skulle veldig gjerne hatt ett badekar ja..
Men neida,det har vi ikke..Har en sånn dusj med kar som rekker meg til leggen,men kan ikke sette meg ned i der,for da kommer jeg ikke opp igjen[:'(]

Back
Topp