tonemoren

tretroll

Forumet er livet
VIP
Så gøy å se deg!!!

Var inne å kikket på bloggen di,-kjempemorsom!!!

Såg du lurte på å sy veske. Det er egentlig kjempelett (jeg sydde vesker med 7.klasse i vår - de designet dem selv, sydde og de ble superfine). Et veldig godt tips når det gjelder vesker er nemlig å tegne den, klippe alle deler i matpapir, og sette sammen med nåler. da ser du akkurat hvordan det blir - får testet alle hjørner og sammenføyninger. Også et tips å bruke paspolert søm der du sammenføyer to ulike stoffer - lommer med for etc, det er superfint på vesker!!!!

Hei! Ja, jeg slang visst innom her en tur jeg. Lenge siden sist. Jeg bor jo på syforum nå vettu, dilla har ikke gitt seg, blir jo bare værre for nå har jeg begynt med strikking og hekling også.. [8|] Men har da fått laget opp en god del julegaver da, så det er jo bra.

Veske ja, er mange kule vesker, og jeg må prøve meg på det en gang. Starte med en enkel en da, hehe.

Åssen går det med dere da?

Med oss går det bra. Barna har begynt å få en del glede av hverandre, og det er kjempegøy å se på, at dem kan leke og le sammen. Dem trives i barnehagen, og er egentlig lite sjuke (sier jeg nå for nå er det lenge siden sist..)

Jeg jobber fortsatt som nattevakt og har en del fri. Og planen i dag er å rydde og vaske huset! Gogogo!! [:)]

Back
Topp