Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg blør enda, har blødd hver dag i ca 2 uker nå. Ikke så mye hver dag, men noe rødt hver dag, og i dag var det faktisk ganske mye (men likevel ikke helt sånn som ved f.eks mens). Har hatt første jobbdag etter høstferien da, så har kanskje noe å si at jeg var mye på beina. Jeg rakk det ikke i dag, men har sendt timebestilling via appen legesenteret her bruker, så regner med jeg får time i morgen, og da skal jeg smøre tykt på om hvor tungt det er med den usikkerheten.
Tør jo ikke fortelle vesla om babyen om 2 uker selv om jeg evt slutter å blø, for jeg vet jo ikke hva som har foregått. Håper jeg kan bli sendt til ul, men hvis ikke så ringer jeg selv og bestiller, for nå orker jeg snart ikke mer.
Uff, det er ikke noe hyggelig og høre :-(
Tror nok absolutt jeg ville ringt og fått meg UL time, er jo ikke som du sier noe kjekt med denne usikkerheten. Jeg krysser fingrene for at det ikke er noe farlig, men en helt enkel blødning uten noe mer styr.
Skjønner godt du er sliten av og gå slik.
Mange klemmer sendes din vei!