Tone86

Kristine79

Glad i forumet
Har dere bestemt dere for om dere skal vite kjønnet eller? Skal du ikke på UL i morgen? [:)]

Oioi.. En egen tråd!![:D]

UL er i morgen ja, men...  Kremt... Neeeei, vi har ikke bestemt oss...[8D] Er det på tide å finne ut av det snart kanskje?? haha[;)]

Får ta et familieråd når gubben kommer hjem fra jobb[8D][:)]

Ja da er det jaggu på tide [:-][:D]
Jeg stemmer for å vite og jeg tror gutt [:)]

Hehehe[:D]

Ja, sambo er jo veldig bestemt på at han "ikke skjønner hvorfor vi ikke skal vite hva det er", så kan nok hende det blir til at vi vil[8D]

hehe... Svigermor er også fast bestemt på at det gjemmer seg en liten gutt inni her! [:)]

ORIGINAL: Silje1982

Det er jeg også nysgjerrig på[:)] Hvordan gikk ultralyden?[:)]

Me 2[:D]

hihihi.... jo nå kan dere luuuure[8D] Neeida..

Hjemme nå, vi fikk sett lille huleboeren vår. Veldig søt, alt så bra ut! Veldig hyggelig hu dama vi var hos, kom inn 10 min før tida og tok seg god tid til å forklare og vise alt i fra magesekk til hjertet, lårbein og fingre...[:)] Får innkalling til ny ul i svangerskapsuke 32 fordi a mor er litt rund i kanta (også kalt overvektig ifølge bmi)[8D]
Termin MIN var rett, 18 uker i dag og termin 2. januar (legen sin var 30.12, men visste det ikke stemte)!![:)]

Vi bestemte oss på gangen mens vi satt og ventet for at vi ville vite hva det var....[8D]

Og vi venter...

*trommevirvel*

en GUTT!!!!!!!!

Så bra at alt var fin med lillegutt 
Hvorfor får man ekstra UL om man er overvektig? Da kommer jeg og til å få det....[:)]

wee, så morro [:)]
viste forstesten at det var en liten guttebebis i magen [:D]

Ja, hørtes ut som om det var vanlig at man får det! [:)]

hihi.... alle som har tippa har trodd det var gutt.. Svigermor var overbevist, og jammen hadde a rett![:)]

Gratulerer så mye med guttebass i magen

Back
Topp