tomt for melk??

aaashild

Flørter med forumet
Småen har vært helt fortvilt i kveld stakkars. ingenting som roa han ned.. la han til brystet, men da ble han bare ennå mer fortvilt.. etter en stund tar pappaen fram en pakke nan og spør om vi skal prøve det, og da slurper han i seg masse og sovner.. 
pumpa meg for å se hvor mye som kom, og det var ikke store skvetten... ellers i dag har han vært blid og fornøyd, og spist som normalt (ammet). 
sitter og drikker te av karve her nå, for mener å ha lest at det kan hjelpe på produksjonen.. håper at det ikke er helt slutt på melka altså...

Mi blir av og til for trøtt for og drikka av puppen.. Bare vrir seg bort og skriker, da er en flaske god og ha ;-) men den pumpinga skal du ikke bry deg så mye om. jeg vet jeg har mer enn nok melk, men det er ofte jeg ikke får så mye ut med pumpa! Håper det bare er noe slik med deg i kveld ;-)

det håper jeg og:) nå ble jeg litt mer opptimistisk igjen:) takk. Han var veldig trøtt ja!! Så rart at de er for trøtt til pupp men at flaske er greit da?

Så rart! Snuppa var sånn i kveld å! Lol Pappaen fikk henne til å sovne, men vi vurderte å gi henne flaske da hvis hun ikke sovnet! Jeg håper det var bare på grunn av hun er overtrøtt!! :)

Min er sånn hver eneste kveld, vil ikke ha pupp om kvelden, kun flaske. Sånn har ho vært helt siden ho ble født omtrent :P Så det trenger ikke bety at du ikke har melk :) Jeg pumper meg før jeg legger meg, og gir ho det jeg pumpa neste kveld igjen på flaske. Ho nekter plent å ta puppen og er like "vrang" som det du beskriver.

Ksig skrev:
Så rart! Snuppa var sånn i kveld å! Lol Pappaen fikk henne til å sovne, men vi vurderte å gi henne flaske da hvis hun ikke sovnet! Jeg håper det var bare på grunn av hun er overtrøtt!! :)

jøss... kanskje det er noe med været eller månen eller noe. hehe. overtrøtte barn i kveld altså. vi får håpe det blir bedre i morgen?
Vi har gått laaang trilletur i vårsola i dag da, kanskje det som gjorde utslaget. man blir jo så god og trett når man har vært mye ute :)

pingvinenA skrev:
Min er sånn hver eneste kveld, vil ikke ha pupp om kvelden, kun flaske. Sånn har ho vært helt siden ho ble født omtrent :P Så det trenger ikke bety at du ikke har melk :) Jeg pumper meg før jeg legger meg, og gir ho det jeg pumpa neste kveld igjen på flaske. Ho nekter plent å ta puppen og er like "vrang" som det du beskriver.

det var lurt å gi forrige kvelds melk da når hun er slik at hun bare vil ha flaske. kanskje det blir løsninga her og, om det fortsetter. men kommer så lite når jeg pumper for tida..
han har egentlig vært veldig fornøyd med pupp på kvelden til nå, koser seg lenge (varierer litt da), vi får se hvordan det blir i morra!

aaashild skrev:

pingvinenA skrev:

det var lurt å gi forrige kvelds melk da når hun er slik at hun bare vil ha flaske. kanskje det blir løsninga her og, om det fortsetter. men kommer så lite når jeg pumper for tida..
han har egentlig vært veldig fornøyd med pupp på kvelden til nå, koser seg lenge (varierer litt da), vi får se hvordan det blir i morra!

Men hvis du pumper før du legger deg så har du jo ikke amma på en god stund da :) I og med at du gir flaske til ho som siste måltid, og ikke pupp. Da kommer det jo mer når du pumper også :)  Hvis du velger den løsninga etter hvert. 

Du får se hvordan det går i mårra :) Kan jo hende det går supert, og at det bare var feil kveld i dag.

Veldig vanskelig natt i natt, og snuppa våkna forkjølet :( så det var sikkert årsaken... Men jeg liker

Back
Topp