Toms

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Noen som har Toms og kan svare på hvordan de er i str? Normale? Utvider de seg?

Små. Jeg er 36 til vanlig, og får ikke på meg 36 eller 37 pga at de er så lave over vristen. Jeg sverger til paez istedet, har mye bedre såle og passform :)

Syntes de er store i størrelsen

Litt små. Jeg kjøper som regel en halv størrelse større enn ellers.

Jeg har et par toms som er små i str, et par normale og et par veldig store. I samme str. altså. :p Har også et par Paez, og helt ærlig synes jeg de er bare dritten. Er så slappe i stoffet og glir av bak hele tida. Det beste er nok å prøve. ;) Toms former seg til foten etterhvert.

Jeg kjøpte samme størrelse som jeg har til vanlig:)

Synes de er helt normale. Bruker 36/37 til vanlig, og har 36 i Toms.

Bruker 41 og har 41.De var nok litt i minste laget men de har formet seg etter foten og er ikke trange etter noen dager.

Syns de er normale :) vier seg litt ut.

Bruker 41 til vanlig, og 41 i Toms var perfekt :) men de var litt ubehagelige over rista den første gangen jeg brukte de... Men stoffet strekker seg en del synes jeg :) har forresten de i Canvas, hvordan de er i skinn og "blonde" vet jeg ikke. Nå er de utrolig gode å gå med :)

Mine Toms har utvidet seg, og det sa de at de kom til å gjøre der jeg kjøpte dem også. Jeg er normalt en str 39 -39,5 , men har str 38 i Toms.

Undersålen på toms sko er jo helt ubrukelige.. har gått på de i 4 dager og allerede så er de slitt halvveis ned! Skal ta de med til butikken og klage i morgen :(

Mine har utvidet seg veldig mye. Veldig gode da :) Har brukt TOMS i flere år nå.

Back
Topp