Tomorrow!!! UL!!!

Jaybird

Gift med forumet
I morgen er det tid for UL! Har gleder meg som en unge i 3 uker! Hehehe. Er da 8uker eller 8+1 i følge bv.
Pga to sa så var jeg så heldig å få ul. Har faktisk ikke gått så langt de to andre gangene jeg var gravid. Begge gangene mistet jeg eksakt på dagen, tre uker etter testen var positiv. Begynte å blø etter ca. 2.5 uke. Ikke noe blod enda! Så det MÅ være positivt!

Jeg krysser fingrene for meg selv:D Og håper på oppmerksomhet. Er jo skit nervøs. Men mest nervøs for at det skal være to bankende hjerter! Mamma fortalte at hun hadde blitt spådd at hun skulle få tvilling barnebarn. Og hun mener at jeg har flere like symptomer som hun hadde da hun gikk med tvillinger. SKUMMELT!

Menmen. 10.45 skjer det:D GLEDER MEG!!!!

STOR KLEM FRA JAY TIL ALLE DERE FANTASTISKE JENTER

Lykke til i morra <3 skal tenkte masse på deg 1045 <3 klem klem

ORIGINAL: nadja1986

Lykke til i morra <3 skal tenkte masse på deg 1045 <3 klem klem

Hihi, takk nadja<3

Lykke til [:)]

Masse lykke til. Det blir spennende å høre oppdatering[:D]

OI oi, kanskje twins[:D] Hold oss oppdatert[;)] Ultralyden kommer til å gå strålende snuppa, og er det 2 så kommer det til å gå bra også!!! Kjempe spennende da!!!
Gleder meg til å høre hvordan det gikk [:D]
Klem C

spent på hvordan det gikK!! få oppdatering snart da [:D]

Nå er vel UL'n overstått, og jeg gleeeeder meg til oppdatering[:D]

Jeg prøvde å komme meg innpå her og ønske deg lykke til i går, men klarte ikke å logge meg på. Så håper at alt sto bra til med den lille og gleder meg til du kommer med oppdatering:)

ORIGINAL: honning84

Oppdatering takk!! He he[:D][:D]
1 eller 2??[:D][:D]

sign

ORIGINAL: litjpi

Masse lykke til. Det blir spennende å høre oppdatering[:D]

[8D]

Var bare en der:D Skrev masse i en annen tråd. hihi.

Back
Topp