Tomorrow tomorrow.. :D

connie83

Forumet er livet
Da skal jeg på konsultasjon for puppe opgradering he he he[;)] sendt inn bilder på fredag til fornebu klinikken og kirurgen ringte dag!! noe som er ganske kjipt er at jeg må ha brystløft ved siden av og bytte proteser[8|] kjipe greier for da må de snitte fra brystvorten og ned[&o] fordi innlegget har siget sånn ned, vil det ikke bli bra og bare legge større innlegg... så ryker vel på over 40 000... men skal dit i morge for ha ville se de ordentlig før vi tok noe avsluttnig på hvordan vi skulle gjøre det... men ha lovet meg at jeg skulle få fiiiine store pupper uansett hahahahaha[;)] ingen som skal se de ute klær utenom mannen alikevel så om det blir arr overlever jeg vel[;)]

åhh. så spennende da.. :)
Og det blir nok ikke store arrene vil jeg tro. De er jo så flinke idag.
Lykke til. gleder meg til å høre oppdatering. :)

ORIGINAL: eilejoha

åhh. så spennende da.. :)
Og det blir nok ikke store arrene vil jeg tro. De er jo så flinke idag.
Lykke til. gleder meg til å høre oppdatering. :)

håper ikke men vil jo vil bli syneslig men uasett så skal jeg ikke akkurat vise de frem til noe he he. Tusen takk :) gleder meg og er litt nervøs hi hi[;)]

lykke til[:D] du får nok fantastiske pupper[;)](synes de du har er fine og jeg da[8D] men jeg har jo ikke sett den uten klær[:)])

ja, det kan jeg tenke meg.. :)
det er som du sier at det er ikke noen som ser det enn dere..
 [:D][:D]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Malleleo

lykke til[:D] du får nok fantastiske pupper[;)](synes de du har er fine og jeg da[8D] men jeg har jo ikke sett den uten klær[:)])

takk søte[:D] meeen ikke fine mer ute klær [;)] har ville byttet de ut i mange år men har drøyd for og se men nå er jeg gaske bestemt, me må uasett snakke med kirurgen, operasjo blir nok ikke før este uke isåfall. Men om de ikke klarer og oppfylle hvorda jeg øsker de dropper jeg det he he

Lucky you[:D][:D]
Og lykke til!

Lykke til [:D]

THANKS[:D][:D][:D]

Lykke til!!  :)

lykke til snuppa..skal krysse fingrene for deg.

Takk jenter[:D][:D]

Back
Topp