Tomhet etter en god bok/serie?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Når jeg har lest en svært god bok eller sett en fantastisk serie blir jeg overmannet av en tom/trist følelse som kan sitte i en god stund.

Jeg vet det høres småteit ut, men det er kanskje fordi jeg lever meg sånn inn i handlingen:p Ofte kan det feks være bøker eller filmer med realistisk eller emosjonelt innhold.

Flere som har det slik? Og hvilke bøker/serier har gitt deg den følelsen?

Last edited:
Begynte å grine da Sopranos gikk i svart. ;) og det var lenge før jeg fikk barn!

Kjenner på den samme følelsen, litt som om man skulle ta farvell med gode venner :/

Fikk dem spesielt når jeg var ferdig med å lese Wheel of Time - siste boken ville jeg nesten ikke lese, for da var det plutselig ferdig :/

Ble relativt trist når SOA avslutta :p Både forbanna og trist. Når jeg så hvor det gikk hen, ville jeg ikke se den ferdig en gang. Har også tatt ett par pauser på 1 år inni serien fordi jeg har rett og slett blitt for trist og sur på hele greia :p

Merker at jeg savner lesingen når jeg har lest endel og bokserien tar slutt. Ikke så ofte jeg kommer over bøker jeg syns er så fantastisk bra, så går litt tid mellom hver gang. Kjedelig å måtte på leit etter nye bra bøker :-P

Jeg blir sånn jeg og. Alt annet blir skikkelig kjipt en liten stund. Jeg er sånn med andre ting også :-P Hvis jeg har gjort noe moro, så bruker jeg evigheter på å lande.

Ja er vist det :p

Samme her, får nesten en liten kjærlighetssorg når en bokserie er over. Samme når Downton Abbey gikk av skjermen, elsket den serien.

Jeg er sånn som lever meg veldig inn i serier. Kan sitte å gråte til og meg :p Sånn som når jeg satt å såg gjennom sesong 11 av Greys Anatomy når Derek dør, da satt jeg å gråt.. (Sorry hvis det er noen som ser den serien og ikke har sett sesong 11)

Ja, det gjør jeg også. Harry Potter bøker og film. Ringenes Herre og Hobbiten bøker og film.
Ameican Horror Story etter hver sesong :)

Eg har til og med hatt tendens til P begynne å grine når eg avslutter en god bok!

Back
Topp