Tomatsuppe - beste serveringstips? Andre suppetips?

Gæmmis

Elsker forumet
Jeg er fullstendig hekta på Toro Tomatsuppe for tiden - har 10 pakker i skapet[:D][:D][:D]

Tomasuppe generelt (eller, av posesuppe er det bare Toro som duger) er det lekreste jeg får akkurat nå... Vært to ganger den siste tiden på et lokalt spisested og spist tomatsuppe servert med creme fraische og bacon.

Hva er deres beste serveringstips?

Jeg digger tomatsuppe med masse ost i, er f.eks godt å gratinere suppen i ovnen Og så skal det jo selvfølgelig noe brød til på siden, gjerne grove rundstykker... Mmmm... Kjenner jeg lett kunne fått ned en porsjon til i dag[:D]

Mexiacansk tomatsuppe, med kjøttdeig, tortillachips, mais, rødløk, paprika, ost. Og annet man måtte ønske seg.

Er eneste suppealternative som godtas i dette huset. Suppe er ikke middag har jeg en mann som sier.

Elsker vanlig tomatsuppe jeg, med makaroni.

ORIGINAL: mammatilMali

Mexiacansk tomatsuppe, med kjøttdeig, tortillachips, mais, rødløk, paprika, ost. Og annet man måtte ønske seg.

Er eneste suppealternative som godtas i dette huset. Suppe er ikke middag har jeg en mann som sier.

Elsker vanlig tomatsuppe jeg, med makaroni.

Hvordan tilbereder du den meksikanske suppen?

ORIGINAL: KineOgMalene

Tomatsuppe med pannekaker til! Blåbærsylte og bacon er et must på pannekaken!

Ellers er jo tomatsuppe godt med makaroni, *egg og rundstykker ved siden av! NAM

*Sambo bruker egg, ikke jeg da! Vet om mange som bruker det, er nok bare jeg som er kresen.

Helt enig med deg! Spiser pannekaker og tomatsuppe hver gang jeg er hjemme hos mamma -med bacon OG sukker (og gjerne blåbærsyltetøy hvis vi har) oppå pannekakene, og et stort glass kald melk ved siden av[:D]

Bruker ikke egg jeg heller, det er kanskje en vanesak?

ORIGINAL: Lissyjane

Venninnen min lager pannekaker og heller tomatsuppen oppå[8|][&:][8D]

Jeg selg elsker å ha kokt egg oppi og hvitløksbrød på siden[:D]

Hahaha, hvordan spiser hun det? Med skje eller gaffel? Eller begge deler?[:D]

Spiste Toro sin Kremet tomatsuppe i dag, for første gang.

Utrolig god smak [:)]

Elsker tomatsuppe! Og synes den er aller best med makaroni, egg og ost over [:)]

Er det mer poteter igjen etter middag, blir de som regel skjært opp i terninger og puttet i tomatsuppe sammen med makaroni.Kjempegodt[:)]

Tomatsuppe laget fra bunnen av (altså ikke posesuppe) er fantastisk godt!! Og superenkelt å lage. Tar ikke noe lengre tid enn posesuppe. Så krutonger, pølse, egg og makaroni i[:D]

Pleier å servere med makaroni og egg, kjøttboller eller pølser.. Med brød ved siden av.

Også synes jeg det er godt å koke masse ris og ha oppi..

Tomatsuppe med pølse,egg,makaroni,ost og rundstykker/brød[:D]

Her vert tomatsuppe servert med egg, makaroni og ost. [:)]

Back
Topp