Tomatplanter!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hei [emoji4]
Dere som har tomatplanter, hva gjør dere når de begynner bli høye..?
Hva skal jeg binde dem opp i..? Hvis det skulle bli noe tomater på disse, knekker de jo [emoji85]

Blomstetpinner i starten. Så har jeg noen bambuspinner som er bøyd som en u. Brukes som opp ned u da. Jeg har også knytt dem opp i veggen/taket etc de som.blir sånn 2,5-3 meter...

Lange bambuspinner eller metallstenger som er spiral, så binder jeg de oppover når de har vokst over pinnene

Blomstetpinner i starten. Så har jeg noen bambuspinner som er bøyd som en u. Brukes som opp ned u da. Jeg har også knytt dem opp i veggen/taket etc de som.blir sånn 2,5-3 meter...

Lange bambuspinner eller metallstenger som er spiral, så binder jeg de oppover når de har vokst over pinnene

Binder opp med blomstertråd og støtter med pinner.
Hvor kjøper dere disse pinnene? [emoji4]
Eneste jeg har er... Grillpinner. Funket fint til når de var lavere enn 15-20 cm, men begynner bli litt.. Ja. [emoji28]

Hvor kjøper dere disse pinnene? [emoji4]
Eneste jeg har er... Grillpinner. Funket fint til når de var lavere enn 15-20 cm, men begynner bli litt.. Ja. [emoji28]
Kjøper bambuspinner på ett hagesenter. Plantasjer f.eks.
Eller så kan du jo nappe opp noen grøftepinner om vinteren så har du om sommeren :P Veivesenet blir ikke så happy da men :P

Kjøper bambuspinner på ett hagesenter. Plantasjer f.eks.
Eller så kan du jo nappe opp noen grøftepinner om vinteren så har du om sommeren [emoji14] Veivesenet blir ikke så happy da men :P
Sistnevnte vurderte jeg [emoji23] Men tror de har hentet alle nå. [emoji14]
Tror ikke vi har noe hagesenter her, nemlig.. :S

Back
Topp