*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 6 Feb 2013 #1 Ingen av eggene har delt seg som de skulle....
Bruker89 Flørter med forumet 6 Feb 2013 #2 Så trist! Vet ikke helt hva jg skal si, Mn det var ikke no kjek nyhet ! Håper det går bra og at neste uttak går bedre ( vist du skal forsette). Klem
Så trist! Vet ikke helt hva jg skal si, Mn det var ikke no kjek nyhet ! Håper det går bra og at neste uttak går bedre ( vist du skal forsette). Klem
A - Amy - Gift med forumet 6 Feb 2013 #5 Så trist, Lykkeloppa! Var ikke det jeg håpet på å høre i dag.. Ønsker deg masse lykke til i neste forsøk når den tiden kommer.
Så trist, Lykkeloppa! Var ikke det jeg håpet på å høre i dag.. Ønsker deg masse lykke til i neste forsøk når den tiden kommer.
Knerten07 Forumet er livet VIP 6 Feb 2013 #6 Det var ingen god nyhet! Sender deg en stor klem og skjønner at du har det veldig tøft nå.
Lykkelulla Gift med forumet Mailykke <3 6 Feb 2013 #8 Det var trist å høre. Ta godt vare på hverandre
Hestehoven Elsker forumet Oktoberskatter 2014 6 Feb 2013 #10 Å neeeeei, så utrolig trist, klem herfra
happysnappy Forelsket i forumet 6 Feb 2013 #12 Huff så leit!! Tørsten er kanskje at dere kan starte opp igjen snarlig? Sender englestøv og klemmer din vei
Huff så leit!! Tørsten er kanskje at dere kan starte opp igjen snarlig? Sender englestøv og klemmer din vei
MrsMeoh Gift med forumet 7 Feb 2013 #13 Ah, så trist å høre. Det er jo ikke den veien dette skal få. Det er en ubarmhjertig prosess Blir det noe utredning av dere siden de ikke utviklet seg son de skulle, eller blir det et nytt forsøk så snart som mulig? Uansett; stoooor klem
Ah, så trist å høre. Det er jo ikke den veien dette skal få. Det er en ubarmhjertig prosess Blir det noe utredning av dere siden de ikke utviklet seg son de skulle, eller blir det et nytt forsøk så snart som mulig? Uansett; stoooor klem
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 8 Feb 2013 #14 Nytt forsøk så fort som mulig men blir vel icsi denne gangen
S smilefjæs Flørter med forumet 9 Feb 2013 #16 Så trist, lykkeloppa! ikke noen god beskjed å få! Det var jeg selv veldig redd for! Håper dere tar godt vare på hverandre
Så trist, lykkeloppa! ikke noen god beskjed å få! Det var jeg selv veldig redd for! Håper dere tar godt vare på hverandre
Hermine Gift med forumet 10 Feb 2013 #17 Huff, så utrolig trist... Skjønner dere har det utrolig tøft, husk å ta vare på dere selv og hverandre.
Huff, så utrolig trist... Skjønner dere har det utrolig tøft, husk å ta vare på dere selv og hverandre.