tom og trine ull

*Mecluc*

Gift med forumet
er ikke fornøyd med nyeste kolleksjonen, med de nye fargene!!! drit lang i armene og kort i ryggen jo!kjøpte 70 til snuppa og no er de6t for lite pga kort rygg. helt feile str da jo, må eg jo kjøpe 80 da, 1 år liksom......Den ullen før de skiftet  farge var jo kjempe strech i og kunne bruke det lenge....andre som ikke er fornøyd eller er fornøyd?

kjøpt hel dress til snuppa og er superfornøyd men liker ikke fargen da den er grønn om det blir lys/sl på den men ellers brun[8|]

KJøpte den i går, men har riktignok ikke prøvd. jeg var veldig fornøyd med de nye fargene da. Hadde lett etter lilla ulltøy lenge.

Men som sagt, har ikke prøvd den på enda... Jeg kjøpte forøvrig str 100 til mi snuppe på 2, så da håper jeg det passer[:)]

Jeg har egentlig aldri vært fornøyd med lengden på genseren - syns den blir vell kort. Er mye mer fornøyd med pierre robert sin kolleksjon.

det er mest bodyene som er korte i ryggen og laaaaange armer[8|] har ikke prøvd dressen, lurte litt på å kjøpe den. Genserene har eg ikke kjøpt enda, greit å vite de er kort, for har 2 barn med lang overkropp[:)]

Back
Topp