Miss Claymore!
Forumet er livet
Hvorfor er det ikke figurer i Tom & Jerry kjekspakkene lenger? Altså sånn plastfigur.
*skuffa*[&o]
*skuffa*[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: høstbebis10
æ mene å ha lest en eller anna plass at det ikke skulle være lov å selge et produkt med å friste med noe annet på "kjøpet" kjeks+ leke liksom. mener at i samme artikkel at det skal bli slutt på kinderegg siden det er sjokolade + leke. Ta dette med en klype salt men mener æ har lest om det for ganske lenge siden
ORIGINAL: _vimsa83_
æ mene å ha lest en eller anna plass at det ikke skulle være lov å selge et produkt med å friste med noe annet på "kjøpet" kjeks+ leke liksom. mener at i samme artikkel at det skal bli slutt på kinderegg siden det er sjokolade + leke. Ta dette med en klype salt men mener æ har lest om det for ganske lenge siden
når du sier det så tror jeg jammen ta at jeg også leste noe om dette...
ORIGINAL: _vimsa83_
når du sier det så tror jeg jammen ta at jeg også leste noe om dette...