tror kanskje leger kan litt om alt, å på noen områder så har dem fått litt miss informasjon. Gynokologen på sykehuset har nok mer rett på sitt område igjen.
Nå må jeg vente en syklus før vi prøver ivf... men helt ærlig så føler jeg ikke det kommer til å gå heller.. Tenker det er en god grunn til at vært embryo går til grunne inni min kropp... dette e gang nr 6 det ikke går bra.
Eneste grunnen til at jeg prøver videre er fordi mannen har trua og ønsker et barn så sterkt.
Å adopsjon i norge har 400 par på venteliste, men det adopteres bort kun 10-15 barn i året.
Det er utrolig dyrt for adopsjon fra andre land og surrogati har vi hvertfall ikke penger til.
Jeg er innstilt på at mitt liv mest sannsynlig blir uten barn.
Da Maren fortalte at hun var gravid, visste ingen at det var sjette gang
«Jeg deler min historie for deg som kjente at det traff rett i det vidåpne, men usynlige såret i hjertet ditt».
Tro meg - jeg vet hva du går gjennom
Er sjette gangen jeg er gravid nå og vet ikke hvordan det går denne gangen. Det vet man jo aldri. Noen av oss er sinnsykt uheldige og må miste flere ganger og det er en stor påkjenning, både fysisk og psykisk. Men ikke gi opp, plutselig sitter den
Sender deg mange gode tanker!