Tom fostersekk

Freyja.

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
I går var jeg som tidligere nevnt på tidlig ul 6+3. Da kunne ikke JM finne noe annet enn fostersekken. Jeg skulle ta to blodprøver, en i går og en på torsdag. Tok en clearblue når jeg kom hjem som viste 3+. Kvalmen kom tilbake i går og har forsatt i dag..
Jeg ringte legekontoret og de kunne fortelle at HCG var 42113.

Mitt spørsmål: kan HCG være normal eller evt stige ved BO?

Håper sterkt at det bare gjemte seg. (Vet nøyaktig hvor langt jeg er på veg da dette er IVF)

I går var jeg som tidligere nevnt på tidlig ul 6+3. Da kunne ikke JM finne noe annet enn fostersekken. Jeg skulle ta to blodprøver, en i går og en på torsdag. Tok en clearblue når jeg kom hjem som viste 3+. Kvalmen kom tilbake i går og har forsatt i dag..
Jeg ringte legekontoret og de kunne fortelle at HCG var 42113.

Mitt spørsmål: kan HCG være normal eller evt stige ved BO?

Håper sterkt at det bare gjemte seg. (Vet nøyaktig hvor langt jeg er på veg da dette er IVF)
Hcg kan fremdeles være stigende ved Bo eller MA.

Kanskje det var for tidlig ul? Når skal du på neste? Jeg hadde normalt stigende hCG da jeg hadde MA.

Har hatt ivf. Da sa de ikke tidlig ul før tidligst i uke 7 og helst nærmere uke 8. Dette pga ekstra bekymringer for den gravide dersom de ikke ser noe enda…Kan være for tidlig.

Jeg hadde en BO som ble oppdaget mellom uke 8-uke 9 dessverre steg hcg like før dette, slik at dette ikke alltid kan fortelle om det går bra eller ikke.
Krysser fingrene for deg, at det bare var for tidlig. Beste ønsker til deg.

Har hatt ivf. Da sa de ikke tidlig ul før tidligst i uke 7 og helst nærmere uke 8. Dette pga ekstra bekymringer for den gravide dersom de ikke ser noe enda…Kan være for tidlig.

Jeg hadde en BO som ble oppdaget mellom uke 8-uke 9 dessverre steg hcg like før dette, slik at dette ikke alltid kan fortelle om det går bra eller ikke.
Krysser fingrene for deg, at det bare var for tidlig. Beste ønsker til deg.
Takk! Håper det bare var for tidlig:confused005
Vi får bare se om en uke. Hva var din hcg da?

Det kan jo hende. Skal på ny ul om en uke:) Husker du hva din hcg lå på når du gikk gjennom MA?
Den dobla seg fra ca 38 000 til noen og 70 000 husker ikke eksakt da dette var i 2020. Husker ikke hvilke uke det var heller. Det var nok aldri noe liv hos meg, så et bittelite embryo uten hjerteslag uke 7. Hadde tatt hCG før det.

Den dobla seg fra ca 38 000 til noen og 70 000 husker ikke eksakt da dette var i 2020. Husker ikke hvilke uke det var heller. Det var nok aldri noe liv hos meg, så et bittelite embryo uten hjerteslag uke 7. Hadde tatt hCG før det.
Ok. Rart at kroppen fremdeles tror den er gravid når embryoet er gått til grunne. Jeg følte en anelse av lettelse når jeg fikk hcg svarene for i går, men nå kjenner jeg på usikkerheten igjen:arghh: off, den ventetiden:nailbiting:

Ja dessverre, gikk til uke 12 med heftig svangerskapskvalme, men fant kun fostersekk og unormalt stor plommesekk.
Det som er kjipt med BO, ofte tror fortsatt kroppen at den er gravid, så alt annet blir større og utvikler seg.

Men nå er du i uke 6 det ee supertidlig, har jo lest om tilfeller der de finner foster neste ul :) krysser fingrene for deg!

Sniker fra februar.
Jeg fikk oppdaget en bo i 2020. Skulle vært 6+6 og fikk beskjed om å komme tilbake 2 uker senere. Fortsatt ikke noe fosteranlegg. Helgen etterpå ble hcg målt på ullevål til rundt 50 000 tror jeg det var. Da skulle jeg vært litt mer enn 9 uker påvei.

Ok. Rart at kroppen fremdeles tror den er gravid når embryoet er gått til grunne. Jeg følte en anelse av lettelse når jeg fikk hcg svarene for i går, men nå kjenner jeg på usikkerheten igjen:arghh: off, den ventetiden:nailbiting:
Ja jeg gikk nesten til uke 12, da begynte fostersekken å klappe igjen, men jeg var da innlagt for medisinsk abort. Håper veldig du bare var for tidlig på ul :Heartred

Jeg var på ultralyd i går 6+2 ca. Det var nesten umulig å se embryo. Plommesekken syntes godt ganske fort, men selv om hun fant embryo og forsøkte å vise meg, så var det ikke lett å se. De er små pittesmå, så det KAN jo hende det bare er litt tidlig? I følge lege så kan HCG stige selv om graviditeten har gått til grunne, men stigningen vil ikke være så høy som ved en normal graviditet. Ville forsøkt en ny ultralyd igjen om én uke. Håper det er noe funn da <3

Jeg var på ultralyd i går 6+2 ca. Det var nesten umulig å se embryo. Plommesekken syntes godt ganske fort, men selv om hun fant embryo og forsøkte å vise meg, så var det ikke lett å se. De er små pittesmå, så det KAN jo hende det bare er litt tidlig? I følge lege så kan HCG stige selv om graviditeten har gått til grunne, men stigningen vil ikke være så høy som ved en normal graviditet. Ville forsøkt en ny ultralyd igjen om én uke. Håper det er noe funn da <3
Leser nå at du har fått svar på ny HCG, og at det ikke var så stor utvikling som forventet veldig leit å lese:crybaby2

Back
Topp