Jeg har hatt en BO. Hcg'n var høy og perfekt hele veien. Jeg hadde symptomer og ingen blødning. Den gangen gledet jeg meg til UL. Kom på UL 6+4 og det var kun en tom fostersekk.For et sjokk. Måtte da vente en uke for å være helt sikker. En av de verste ukene i mitt liv. Ny UL og fostersekken var fortsatt like tom. Da ble det en tur på sykehuset for cytotec. Cytotec fikk ikke tømt meg helt så da ble det utskrapning.
Dette var etter et IVF forsøk. Hadde da et egg på frys. Det ble satt inn et par-tre mnd etterpå. Ble gravid igjen. Nok en gang var HCG høy og steig normalt. Hadde symptomer og ingen blødning. Kom på UL nok en gang i 6+4. Der var det et hjerte som slo, men det slo uregelmessig. Gynekologen sa at det var for det at det akkurat hadde startet opp. Ny UL 8+4, så var fostersekken tom! En MA. Nok en gang på sykehuset for cytotec som endte i utskrapning.
Denne gangen har HCG'n heller vært lav og jeg har hatt litt spotting/blødninger. UL 6+3 viste et hjerte som slo. Håper inderlig vi når mål denne gangen.

Pga det som har skjedd siste året, så er jeg sef nervøs før hver UL. Blir fulgt veldig godt opp.
De sa på sykehuset at vi virkelig har vært uheldig som har opplevd dette to ganger på rad.
Jeg har fra tidligere 3 barn. Og mellom barn nr 1 og 2 så hadde jeg en SA. Ellers så har jeg hatt 3 fine svangerskap med nesten ingen symptomer. Kun litt trøtt.
Syns ikke du skal engste deg for BO, er heldigvis ikke så ofte det skjer. Iallefall som jeg kunne forstå på legene.
Nyt graviditeten. Det går som regel bra <3