Tom fostersekk uke 6

T-2975501

Første møte med forumet
I følge sist mens er jeg 6+4 i dag, men hadde eggløsning 2 uker og 5-6 dager etter sist mens. Så hvis jeg beregner i forhold til det er jeg 5+5. tok innvendig ultralyd i dag. Og kunne bare se en tom fostersekk. Skal på ny til torsdag. Legen sa bare det er tidlig vi ser på nytt om
to uker. Men jeg bestilte privat. Er det noe håp??

I følge sist mens er jeg 6+4 i dag, men hadde eggløsning 2 uker og 5-6 dager etter sist mens. Så hvis jeg beregner i forhold til det er jeg 5+5. tok innvendig ultralyd i dag. Og kunne bare se en tom fostersekk. Skal på ny til torsdag. Legen sa bare det er tidlig vi ser på nytt om
Tenker det fortsatt er håp. Du kan være kortere på vei enn du tror feks. Ville ikke gitt opp håpet før neste ultralyd. :Heartred -selv om jeg forstår bekymringen veldig godt!

Tror jeg ville drøyd det litt lenger enn torsdag om det var tom fostersekk så det går muligheten til å utvikle seg litt. Mandag f. Eks :)

Tror jeg ville drøyd det litt lenger enn torsdag om det var tom fostersekk så det går muligheten til å utvikle seg litt. Mandag f. Eks :)
Trur jeg sliter nok med å vente til torsdagen! Så får heller ta en til seinere. Selv om det sikkert ikke skjer så mye på 3 dager nei..

Trur jeg sliter nok med å vente til torsdagen! Så får heller ta en til seinere. Selv om det sikkert ikke skjer så mye på 3 dager nei..
Ja skjønner det veldig godt, om du klarer å vente til fredag så hjelper det da ❤️. De kan jo ofte si svangerskapslengden ved å måle fostersekk også tror jeg, men det burde jo være et embryo i uke 6. Krysser fingrene for at det dukker opp noe på torsdag ❤️

Back
Topp