Tom fostersekk tidlig ultralyd

Nr3i2025?

Andre møte med forumet
Tidlig ultralyd, 7+0 i dag, i følge menstermin. Ultralyd viste tom fostersekk og fostersekk målt til 4-5 uker. Jordmor ønsket hCG-måling x 2 for å følge med på stigning og komme tilbake for en sjekk om et par uker.

Innmari kjipt, for dette her lover jo ikke godt. Tviler på at noe positivt skjer på et par uker:arghh:

Tidlig ultralyd, 7+0 i dag, i følge menstermin. Ultralyd viste tom fostersekk og fostersekk målt til 4-5 uker. Jordmor ønsket hCG-måling x 2 for å følge med på stigning og komme tilbake for en sjekk om et par uker.

Innmari kjipt, for dette her lover jo ikke godt. Tviler på at noe positivt skjer på et par uker:arghh:
Gud så leit! Føler virkelig med deg. Håper du blir gravid igjen fort hvis det er det du ønsker etter hvert. Mange er jo super-fertile rett etter en abort. Men det kan vel kanskje også gå bra likevel? Krysser fingrene for deg.

Gud så leit! Føler virkelig med deg. Håper du blir gravid igjen fort hvis det er det du ønsker etter hvert. Mange er jo super-fertile rett etter en abort. Men det kan vel kanskje også gå bra likevel? Krysser fingrene for deg.
Takk:) Ja, vil gjerne bli gravid igjen så fort så mulig, hvis dette ender som jeg tror. Krysser fingrene for superfertilitet!!!

Jeg også skal på kontroll ang dette på mandag. Utrolig utrolig leit. Også det leie er at kroppen ikke ordner opp selv. Her oppdaget de det for 4 uker siden. Skal være 9+5. men de mente jeg var kortere på vei så går uti fra at jeg er 8+3. kontroll hver 14 dag og ventetiden er så lang. Håper du blir gravid fort igjen ♥️

Jeg hadde dessverre det samme for noen uker siden :sorry:

Back
Topp