Tom for popcorn.. Dritforbanna!

JPSK

Elsker forumet
Jepp, du hørte riktig... Jeg er ganske flau men sånn er det faktisk!

Så en film hvor noen spiste popcorn, og fikk sååå lyst på. Pleier alltid å ha upoppet popcorn men har ikke spist det siden i sommer og nå var det tomt. Vi har en diger skuffe FULL av godterier men jeg spiser det ikke. Er ikke så glad i candy.. Mannen foreslår at jeg skal lage en pose micropop men det stinker og jeg fikser det ikke nå.

Jeg er så sur at jeg nekter å snakke med mannen og svigermor her i stuen.. Hjelpe meg for en hormonell bitch jeg var i kveld altså. Men med spekemat på bordet, masse snacks og øl i kjøleskapet... Jeg har så lyst på og er så forbanna lei av å være gravid! :(

Hehe.. Du er søt å da :)

Hehe..Forstår at det er ekstra kjipt med spekemat på bodet! Det hadde gjort meg hissig også:p

Ja det er tradisjon med masse spekemat i julen her. Egentlig hele året men. ;) Skal jo ikke nekte de å kose seg men det bikket helt over når ikke jeg fikk popcorn. Hehe. Aldri mer gravid. Aldri!!

Haha, føler med deg :)
Jeg har lyst til å ta med spekemat i fødebagen *ler* :P

Hehe! Her i huset har ikke mannen fått kjøpe inn spekemat… Når jeg kommer jeg fra sykehuset etter fødsel skal kjøleskapet fylles opp av spekemat :) :)

Back
Topp