Tom for penger - aktiviteter

LadyZ

Gift med forumet
Jeg er rimelig blakk om dagen... får ikke lønn før den 20.April. Så hva kan jeg finne på med en baby på 4 mnd uten å bruke for mye penger? Utenom å gå tur....

Ta med noe brød å mate fuglene i parken [:)]

Åpen barnehage
Barsels gruppe

baby kino , er ikke så dyrt det.

Trenger du å aktivisere en baby på 4 måneder da? De har jo veldig godt av å bare ta livet med ro også de. [:)]
Inviter noen hjem til deg, drikk te og spis kjeks f.eks.
Les en bok, legg deg på gulvet og lek, gå tur.

ser ikke helt hvorfor du skal måtte bruke penger på å aktivisere en baby på 4 mnd.. 

ORIGINAL: Dollface

ser ikke helt hvorfor du skal måtte bruke penger på å aktivisere en baby på 4 mnd.. 

ORIGINAL: Pijah

Trenger du å aktivisere en baby på 4 måneder da? De har jo veldig godt av å bare ta livet med ro også de. [:)]

For en baby på 4 mnd er en liten sitt i vippestolen mer enn nok aktivitet. Kanskje en tur på butikken for å handle middag. Trenger ingen aktivisering. [:)] Blir veldig fort overstimulerte. 

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

ORIGINAL: Pijah

Poenget henne er jo ikke at hun skal aktivisere babyen, men kanskje mer seg selv[:)]

Veldig kjedelig å bare gå hjemme hele dagen alene, man vil liksom gjøre noe, men vanskelig når man ikke har penger.
Du kan jo invitere noen venninner hjem til deg, eller dere kan være ute sammen, ta med litt mat i parken.[:)]

ORIGINAL: Nibbler

Regner med at det ikke er babyen du skal aktivisere, men deg selv og så må den lille være med.

Jeg hadde invitert noen hjem (feks barselsgruppa), smurt med meg niste og gått tur (med eller uten andre folk), tatt turen på feks biblioteket evt et friluftsmuseum eller vindusshoppa.

Evt se om det er babysang eller andre babysammenkomster i nærheten som ikke koster så mye.

kjempe god ide! bibloteket er alltid spennende for store og små! [:)]
har vært i Bergen engang, og husker akvariumet var veldig morro, men det kosta kanskje litt det... [8|]
dessuten har dere mange museumer. botnoisk hage, E.Grieg musem osv.
sånne ting syntes jeg er spennende da.. [:)]

og har dere ikke en gammel bydel hvor alle familier med barn drar å mater endene feks? [:)]

Back
Topp