Tom for ord og tårer

Vaiana

Flørter med forumet
i dag sto jeg opp kl7 med barna og begynte å lage til bursdagsselskap til minstemann. Kl9 fikk jeg utrolige smerter i magen, svimmel og måtte legge meg. Rett etterpå kjente jeg det begynte å renne så jeg løp på do. Der rant det friskt blod i do. På med bind og la meg i senga. Magesmertertene var vonde, jeg frøys og var uvel. Ringte legevakten og fikk komme med en gang.
Jeg skjønte vel med en gang at her skjer det en abort, men usikker på om at det skulle gjøre så vondt? På legevakten ble jeg videresendt til akutten. Der kom det en dame som tok ul. Ingen bankende hjerte og smått for å være 9+1.
10 dager tidligere fikk jeg en sniktitt da jeg tok ul av hofta mi, bankende hjerte som jeg også fikk høre.
Veldig trist, og er redd her jeg ligger om "det snart begynner" og kommer ut?
Jeg må inn igjen på mandag for å måle hcg? Om den minsker eller øker? Så ta det videre derfra...
Snufs.
Andre som har vært igjennom det samme?
Har to barn og ikke vært borti dette før.

Last edited:
Så trist [emoji22] sender en klem! Håper det går bra [emoji173]

så trist :( når jeg mistet, så tok det vell 24 timer fra jeg begynte og blø til alt var ute, og etter det forsvant smerter og jeg små blødde i 5 dager etterpå. stor klem sendes <3

Uff så leit [emoji17] Når eg mista tok blødningen seg opp over flere dager før 'greia' kom og eg visste nå gikk det galt, tok ei helg og få det ut før blødningen roet seg ner igjen. Er veldig individuelt med både mengde og lengde. Håper alt går bra med dere alle [emoji173]

Huff, har egentlig ikke ord. Ta godt vare på deg selv. Har du noen som kan avlaste deg med barna? Første uka etter første spontanabort satt jeg bare og stirret på TV 12 timer i døgnet og sov resten. Når man er mamma har man ikke anledning til det, men prøv å være snill med deg selv. Normalt å føle seg litt mørbanket etterpå.
Jeg hadde utskrapning, men blødde i et par uker etter det.

Så trist [emoji22] sender deg en god klem [emoji173]

i dag sto jeg opp kl7 med barna og begynte å lage til bursdagsselskap til minstemann. Kl9 fikk jeg utrolige smerter i magen, svimmel og måtte legge meg. Rett etterpå kjente jeg det begynte å renne så jeg løp på do. Der rant det friskt blod i do. På med bind og la meg i senga. Magesmertertene var vonde, jeg frøys og var uvel. Ringte legevakten og fikk komme med en gang.
Jeg skjønte vel med en gang at her skjer det en abort, men usikker på om at det skulle gjøre så vondt? På legevakten ble jeg videresendt til akutten. Der kom det en dame som tok ul. Ingen bankende hjerte og smått for å være 9+1.
10 dager tidligere fikk jeg en sniktitt da jeg tok ul av hofta mi, bankende hjerte som jeg også fikk høre.
Veldig trist, og er redd her jeg ligger om "det snart begynner" og kommer ut?
Jeg må inn igjen på mandag for å måle hg? Om den minsker eller øker? Så ta det videre derfra...
Snufs.
Andre som har vært igjennom det samme?
Har to barn og ikke vært borti dette før.

Sniker fra november 17. Jeg har dessverre opplevd det samme [emoji17] Det startet en onsdag kveld og siste rest kom søndag. Så var det bare som vanlig mens noen dager etter det. Det er fælt mens det står på, men om et par uker har sjokket lagt seg og ting går seg litt til igjen. Det er grusomt å oppleve, men veldig vanlig, selv om det ikke akkurat er noen trøst. Men det er ingenting galt med deg, du har fått to flotte barn. De fleste som får mer enn et barn, opplever en sa før eller siden. Sender deg en god klem. Bare prøv igjen når dere er klar for det [emoji173]

Sender mange gode varme klemmer [emoji173][emoji173]

Huff, sender noen varme klemmer. Ta godt vare på deg selv.

Hadde en ma i desember14, måtte ty til piller da kroppen ikke så ut til å ordne opp. Når det først kom igang tok det to dager hvor det blødde mye, så fire hvor det etter hvert dabbet av..

Uff, dette var trist [emoji17] Har ikke opplevd dette selv, men føler med deg. Sender deg/dere varme klemmer, ta vare på hverandre [emoji173]️

Takk for gode ord:Heartred når jeg kom hjem i går var det rett i 3års selskap til minsten. Var bare å holde maska og jeg ville jo at han skulle ha en fin dag så fikk tankene litt bort. Når alle hadde reist og mannen min ga meg en klem kom tårene. Veldig uventet at jeg skulle reagere så mye, jeg vet jo at dette kan skje- og til og med skjer mange. Skjønner det ikke fullt ut før man står i det selv. Det er så sårt å tenke på at babyen sikkert var syk. Jeg ser for meg krabaten med sterke hjerteslag for en uke siden, som var helt stille i går.
Alt har stoppet opp av magesmerter og blod. Så blir vel sikkert en MA neste uke om det ikke kommer i dag.
Neste helg fyller eldstejenta år og vi skal til Danmark på badeferie .. :confused5

Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke vil prøve igjen, opplevelsen i går var forferdelig . Jeg har fra før angst for fødsler og liker ikke gå gravid da jeg blir så dårlig.. men tiden får vise..
I oktober har jeg selv bursdag , håper ikke tankene går den den lille som ikke får det.

Fikk dere sykemelding når det sto på?
Jeg skal på sykehus mandag , etter HCG prøve og ul ser de om fosteret har vokst eller ikke. Så blir det enten utskraping eller piller.
Jeg jobber i barnehage, og det knyter seg i magen av å tenke på å dra på jobb når det holder på...

Uff så leit [emoji17] Når eg mista tok blødningen seg opp over flere dager før 'greia' kom og eg visste nå gikk det galt, tok ei helg og få det ut før blødningen roet seg ner igjen. Er veldig individuelt med både mengde og lengde. Håper alt går bra med dere alle [emoji173]

Ja jeg ligger å kjenner etter konstant. Sluttet å blø på sykehuset i går. Og vært lite/ingenting til nå. Som vanlig kvalm og litt svimmel på morgenen. Lurer på om det tar seg opp i dag eller om det blir pillere eller utskraping neste uke.. oppmøte i morgen kl8 på sykehuset.

Fikk dere sykemelding når det sto på?
Jeg skal på sykehus mandag , etter HCG prøve og ul ser de om fosteret har vokst eller ikke. Så blir det enten utskraping eller piller.
Jeg jobber i barnehage, og det knyter seg i magen av å tenke på å dra på jobb når det holder på...

Kjære deg! Jeg føler så med deg. Det du går gjennom er beintøft! :-( Jeg håper så inderlig det går bra. Jeg fikk 100% sykemelding på flekken da jeg opplevde noe lignende. Be om det, du har ikke noe på jobb å gjøre når ting er så usikkert. Ønsker deg lykke til :Heartred

Huff, sender noen varme klemmer. Ta godt vare på deg selv.

Hadde en ma i desember14, måtte ty til piller da kroppen ikke så ut til å ordne opp. Når det først kom igang tok det to dager hvor det blødde mye, så fire hvor det etter hvert dabbet av..

Takk for gode ord. Veldig trist. Her sluttet alle vondter og blødninger på sykehuset, og ingenting har kommet i dag. Sykehuset i morgen kl8 så får vi se

Dette var leit å lese :( sender deg varme tanker og en god klem :Heartred

Back
Topp