Vaiana
Flørter med forumet
i dag sto jeg opp kl7 med barna og begynte å lage til bursdagsselskap til minstemann. Kl9 fikk jeg utrolige smerter i magen, svimmel og måtte legge meg. Rett etterpå kjente jeg det begynte å renne så jeg løp på do. Der rant det friskt blod i do. På med bind og la meg i senga. Magesmertertene var vonde, jeg frøys og var uvel. Ringte legevakten og fikk komme med en gang.
Jeg skjønte vel med en gang at her skjer det en abort, men usikker på om at det skulle gjøre så vondt? På legevakten ble jeg videresendt til akutten. Der kom det en dame som tok ul. Ingen bankende hjerte og smått for å være 9+1.
10 dager tidligere fikk jeg en sniktitt da jeg tok ul av hofta mi, bankende hjerte som jeg også fikk høre.
Veldig trist, og er redd her jeg ligger om "det snart begynner" og kommer ut?
Jeg må inn igjen på mandag for å måle hcg? Om den minsker eller øker? Så ta det videre derfra...
Snufs.
Andre som har vært igjennom det samme?
Har to barn og ikke vært borti dette før.
Jeg skjønte vel med en gang at her skjer det en abort, men usikker på om at det skulle gjøre så vondt? På legevakten ble jeg videresendt til akutten. Der kom det en dame som tok ul. Ingen bankende hjerte og smått for å være 9+1.
10 dager tidligere fikk jeg en sniktitt da jeg tok ul av hofta mi, bankende hjerte som jeg også fikk høre.
Veldig trist, og er redd her jeg ligger om "det snart begynner" og kommer ut?
Jeg må inn igjen på mandag for å måle hcg? Om den minsker eller øker? Så ta det videre derfra...
Snufs.
Andre som har vært igjennom det samme?
Har to barn og ikke vært borti dette før.
Last edited: