Tom for energi

Har også høye krav til meg selv, men i høst har målet vært å komme seg gjennom de faga jeg har hatt. Det har vært nok! Var så godt når jeg fikk ferie :) til våren har jeg permisjon Til høsten skal sambo ha perm, det er i hvert fall planen. Jeg studerer husdyrvitenskap, nesten ferdig med bachelor og begynt på masterfag. Hva studerer du? :)
Deilig med permisjon, ja! Jeg studerer siviningeniør :) bachelor i petroleum og master i industriell økonomi :) husk at du er flink! Viktig med oppmuntring når man er student og ikke klarer like mye som man har klart tidligere.

Idag har jeg faktisk fått gjort NOE; vasket og hengt opp en maskin med klær, vært en tur i byen og begynt å rydde soverommet spent på morgendagen!

Deilig å ha slike dager;) viss man ikke bli ti ganger værre dagen etter;)
Håper du våkner utvilt og har energi til overs i dag;)

Våknet utvilt med hodepine lol, Men var utslitt etter i går da jeg måtte på stallen for se etter min yngste som har mistet matlysten... bare turen tok sikkelig på. Helt utrolig hvor mye energi som går på å ha poden i magen;)

Deilig å ha slike dager;) viss man ikke bli ti ganger værre dagen etter;)
Håper du våkner utvilt og har energi til overs i dag;)

Våknet utvilt med hodepine lol, Men var utslitt etter i går da jeg måtte på stallen for se etter min yngste som har mistet matlysten... bare turen tok sikkelig på. Helt utrolig hvor mye energi som går på å ha poden i magen;)

Åi! Håper det går greit! Ja, denne babyen suger ut energien min. Våkneg opp og gikk på vekta; ingen god start på dagen! Haha...nå angrer jeg. Opp 15,5 kg!

Får se hva denne dagen bringer, satser på å fortsette å tydde soverommet.

Back
Topp