ToLykkeTroll!

Jippi Ananas

Forumet er livet
Ser du har kommet ganske langt nå. Skal du på ul snart? [:)] Skal dere vite hva det er? [:)]
Nysgjerrig jeg... [:)]

åå, tihi.

Jah, vi skal på UL neste Fredag, den 7 desember. Har en veldig blandet følelse.. gleder meg, men gruer meg egentlig mest[8|].

Og jupp, vi vil vite hva det blir. Angrer litt på at vi ikke ville det sist gang.. Også skal vi på 3d ul i uke 25, så da får vi iallfall vite det sikkert. Tar ett eventuelt *resultalt* av gutt eller jente med en klype salt under denne ultralyden :)

SÅ kjekt og bli spurt! Har ofte hatt lyst til og brase ut med ting til dere her inne. Men er litt redd for at dere tenker *æææ, kom deg nå over i termin klubben din*

Så spennende da! Dere får ha lykke til, du må ikke grue deg. [:)]
Du må bare "brase" inn her for min del ja, vil jo høre hvordan det går med dere. [;)]

Hører til her du syns nå jeg [:)][:)][:)][:D][:D][:D][:D] og vi vil vite ALT om den fremtredende graviditetn din, ihvertfall jeg [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Vi vil vite "alt"!! [:D][:D]

Du må ikke forsvinne helt over i terminklubben din. Du hører jo til her! [:)]

ORIGINAL: Kavring1

synes du SKAL brase ut med alt her inne jeg[:D]

Signerer! [:)][:D]

SÅ godt som dette varmet! *smelt* Da skal jeg prøve og omstille hodet mitt og prøve meg på litt *brasing*:)

Men nå kaller sengen.. skal prøve og legge ut ett bilde eller to i mårra :)

[:D]vil bare klemme dere alle!![:D]

ORIGINAL: Fornøyd mamma

Jeg tenker helt motsatt: Du må IKKE forsvinne over i terminklubben din! Du hører jo til her hos oss!!! [:)]
Jeg vil også gjerne høre oppdateringer fra deg. [:)]

Signerer![;)]

Back
Topp