Toluna.com??

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Noen som tar i mot produkter derfra?? Er det noe lureri?? Kunne gjerne vert tester for dem.

jeg er med...
Har svart på hundreogørten undersøkelser, men enda har jeg ikke funnet noen "ledige" tester å få tilsendt...
Men det kommer vel eterhvert... Og jeg sparer opp poeng da..

Men det er litt sånn, gjør det du gidder sted... Ikke så mye lureri, du taper ikke noe annet enn litt tid..

Jeg var med, men fikk aldir noe, så nå her jeg helle med i buzzador. Fikk nett en pakke pampersbleier der i fra. Har også fått extra tyggis, deodorant, ketchup, filmer (leier på internett), fruktmos til baby og hundemat.

Jeg er kjempe fornøyd. Så lenge du husker å levere inn rapportene før friste, så får du tilbud om andre varer.

Gi en lyd, så kan jeg sende deg en link[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg var med, men fikk aldir noe, så nå her jeg helle med i buzzador. Fikk nett en pakke pampersbleier der i fra. Har også fått extra tyggis, deodorant, ketchup, filmer (leier på internett), fruktmos til baby og hundemat.

Jeg er kjempe fornøyd. Så lenge du husker å levere inn rapportene før friste, så får du tilbud om andre varer.

Gi en lyd, så kan jeg sende deg en link[:D]
bare sleng den til meg du;) Jeg vil veldig gjerne være prøvekanin=)

Vært med i mange år og det er dritkjedelig. Bare milelange spørreundersøkelser, aldri noe "ting"... Gørr. 

ORIGINAL: Labambie

Vært med i mange år og det er dritkjedelig. Bare milelange spørreundersøkelser, aldri noe "ting"... Gørr. 

sign! får alldri teste produkter....

men buzzador har jeg vert ed på myyye testing!

Fått ett produkt. Hårskum.
Buzzador liker mange, men jeg har aldri fått så mye som en mail derfra..[8|]

Back
Topp