Toll på strawberrynet???

Tullann

Elsker forumet
Jeg og venninna handlet sammen på strawberrynet.com
 jeg så en tråd her inne engang hvor det sto forklart at man kunne få tilbake pengene for tolla?

Det sto i tillegg 300 kr for merverdiavgift.. Var ikke prisene inklusive merverdi?

Skjønner ingenting!!

Hvordan går jeg fram for å få tilbake pengene for tollen?

Tror du må ta en kopi av denne lapen, å sendan der det står at det er toll fritt.

Mener at jeg ikke har bestalt merverdiavgift når jeg har handla der, for det skal vel være inkludert i prisen man får oppgitt??
Uansett, det med tollen.. Dersom du faxer inn kvitteringa på betalt toll til dem, betaler de det tilbake. Se under FAQ på nettsida, der finner du info om det[:)]

ok takk!![:D]

Hold deg under 200 kroner og bestill heller i flere omganger siden frakten er gratis, så skal det gå bra. Jeg handler der hele tiden og er superfornøyd.

ok! så det er kun tollfritt under 200 kr?

Hvis det du kjøper er under 200 kr, så er det toll og avgiftsfritt. Hvis det blir over 200 kr, så må man betale toll og mva på 25% tror jeg det er. Gå inn på www.toll.no, der står det.

ORIGINAL: lingeling

fax dem en kopi av lappen du må gi for å få pakken ut eller en kvitering på d du må betale for å få den ut så sender du med kontonr ditt og du får pengene fort igjen=)

Hmmm.. gjorde vel en stor tabbe jeg da som handlet for litt over 900 kr i slengen!!
???

ORIGINAL: Tullann

fax dem en kopi av lappen du må gi for å få pakken ut eller en kvitering på d du må betale for å få den ut så sender du med kontonr ditt og du får pengene fort igjen=)

Hmmm.. gjorde vel en stor tabbe jeg da som handlet for litt over 900 kr i slengen!!
???

Hihi, jepp. Jeg handler heller mange pakker à max 200 kr [;)] De har ikke noe imot at du handler separate pakker, men de sender dem sammen uansett, men da slipper du tollen fordi de er separate. [:D] Ofte går noen av pakkene over 200,- men det er jo billigere å betale toll på 1 ting enn alle tingene til sammen [;)]

ORIGINAL: *MrsHappy*

Ikke mening å kuppe tråden din altså men selger de i.d sminke til vanlig på strawberrynet? Ser at de ikke har noe nå..

Jepp, blir bare fort utsolgt!

ORIGINAL: Tullann

???

Du får jo igjen alt du har betalt ekstra utenom det varene koster uansett, bare send inn kvitteringen per faks eller post [:)] 

Dvs at parfymer og slikt ikke lønner seg å kjøpe derfra?
 De koster jo alle over 200 kr

Back
Topp