Toll på crocs?

Stinemor

Gift med forumet
Må jeg betale toll hvis jeg bestiller flere par i en pakke?

Noen som vet?

hehe samme lurte eg på i går- så eg bestillte bare ett par[:D] blir vel sikkert nødt til det siden summen blir over 200kr. ps nydelig ny signatur du har fått deg[:D]

Jeg har bestillt et par med pynt! Da kom det på 300kr og jeg betalte ingen toll da! Nå skal jeg bestille 3 par...så da blir det jo gratis frakt fra taylorshoes.. men ikke noe vits hvis jeg må betale toll!

Tusen takk[:D] Er noen av 1 års bildene[:)]

Eg har bestillt 4 par 2 ganger. Eine gangen betalte eg toll, den andre ikkje. Når eg spurte på posten om kvifor det var slik sa dei at eg hadde hatt flaks den gangen eg slapp toll. Det var ein glipp frå posten si side at eg ikkje hadde fått toll den eine gangen. Så det blir billigast å bestile eit og eit par.

Hvis man bestiller for over 200 NOK fra en utenlandsk side blir det toll og 25 % mva i tillegg. Tollsatsen er ca 80 NOK  for varer inntil 1000 Nok, så vidt jeg vet. Derfor lønner det seg å bestille tett opptil 1000 NOK-grensen hvis man alikevel kommer over grensen på 200 NOK på varene man skal ha.

Håper dette ga noe mening, ikke lett å forklare..

ORIGINAL: Stinemor

Jeg har bestillt et par med pynt! Da kom det på 300kr og jeg betalte ingen toll da! Nå skal jeg bestille 3 par...så da blir det jo gratis frakt fra taylorshoes.. men ikke noe vits hvis jeg må betale toll!

Trur det gjeld berre i USA

ORIGINAL: adnim

ORIGINAL: Stinemor

Trur det gjeld berre i USA

Aha! Ja, det gjør det helt sikkert! Da får jeg ta 1 og 1 par![:)]

Back
Topp