Toll og avgifter på kalendere?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Finner ikke ut av det på toll.no, og mannen her mener det går som bøker.
Ikke særlig lyst å satse på det, altså :P

Noen som vet?
Jeg skal bestille fra vistaprint.

hva fant du ut da?

jeg bestilte fra vistaprint for noen dager siden. det gikk bare ett par dager før jeg hadde pakken. jeg betalte 515kr, og fikk 99 kr i toll(?) som jeg måtte betale for å få ut pakken.

2x 24November skrev:
jeg bestilte fra vistaprint for noen dager siden. det gikk bare ett par dager før jeg hadde pakken. jeg betalte 515kr, og fikk 99 kr i toll(?) som jeg måtte betale for å få ut pakken.

er nok moms du har betalt og ikke toll.. er ikke toll på kalendere...

2x 24November skrev:

Var det kalendere du bestilte, eller?

litt-anonym skrev:

2x 24November skrev:

er nok moms du har betalt og ikke toll.. er ikke toll på kalendere...

Ja, moms må man gjerne betale :)

bestiller ALDRI fra vistaprint mer.  holdt meg under 200 kr grensen,  var vel en sum på ca 80 kr.    UTENPÅ pakken skrev de 250 kr ca.

så det kom toll i tillegg!!

de svarte aldri på mail nei..  =(

~Damen~~ skrev:

2x 24November skrev:

Var det kalendere du bestilte, eller?

kalendere ja :)

Back
Topp