Tolkning av hcg

O-40556247

Flørter med forumet
Hei. Er i dag 5+5.

Blodprøve tirsdag: hcg 4476, blodprøve i går 7604.

Er ikke det lavt? Sykepleier mener at det er i det nedre sjiktet.
 
Det er i det nedre sjiktet ja, dessverre. Det kan gå begge veier. Har du hatt ultralyd, eller skal ha?

På mitt tredje svangerskap var hcg på 3006, og 10 dager senere var den på 3524. Hadde ultralyd, ble da målt 6+2, med hjertefrekvens.
Hadde blødninger fra uke 5 til uke 16. På tidlig ultralyd så vi en aktiv baby, så ble godt trygget av det. Vi mistet dessverre i uke 16.

Hcg varierer fra person til person, husker jeg skamferte internettet for svar når jeg opplevde dette med hcg. Det var noen solskinnshistorier og noen ikke dessverre.
Masse lykke til :Heartred
 
Om jeg tolker deg riktig og du var 23 dpo (dager etter eggløsning) ved første blodprøve ser det helt innafor ut i følge hcg kalkulator. Jeg hadde 388 19 dpo, og er 15+2 i dag :Heartred Riktig stigning er viktigere enn nivå, selv om nivået ditt er mer enn høyt nok!
 

Vedlegg

  • IMG_0695.png
    IMG_0695.png
    775,3 KB · Visninger: 11
Det er i det nedre sjiktet ja, dessverre. Det kan gå begge veier. Har du hatt ultralyd, eller skal ha?

På mitt tredje svangerskap var hcg på 3006, og 10 dager senere var den på 3524. Hadde ultralyd, ble da målt 6+2, med hjertefrekvens.
Hadde blødninger fra uke 5 til uke 16. På tidlig ultralyd så vi en aktiv baby, så ble godt trygget av det. Vi mistet dessverre i uke 16.

Hcg varierer fra person til person, husker jeg skamferte internettet for svar når jeg opplevde dette med hcg. Det var noen solskinnshistorier og noen ikke dessverre.
Masse lykke til :Heartred
Herlighet, må ha tenkt feil når jeg leste innlegget ditt. Hcg dobles hver andre dag, og din han jo steget bra! :)
 
Takk for svar dere. Jeg tenker at jeg skal ta ny hcg-prøve på tirsdag for å se om det stiger igjen. Har av og til blødninger som gjør at jeg blir usikker. Dette er innsett av blasto, altså fryseforsøk. Styrt syklus
 
Ser helt ok ut. Jeg hadde 7x00 (husker ikke om det var 7100 eller mer type 7600) på 5+4 i 2021, 14900 ved 6+2. Gikk helt fint, det.

Etter 6000 i hcg, så fordobler det seg ikke hver 2. dag lenger.
 
Back
Topp