Tolkning av graviditetstest

Anonym_jente

Første møte med forumet
Er i dag 12 dpo (forventet mensen i morgen). Begynte i går å blø litt, samt brunt utflod, men mindre enn vanlig og uten symptomer. Blør enda i dag, friskt blod i små mengder. Tolker det som at det blør mer enn festeblødning og heller mot at det kan være mensen. Testet negativt i går med make sure tidligtest, men i dag skimte det så vidt en strek (for første gang). Er dette en skyggestrek? På noen bilder syns den, andre ikke. På appen «AI check» får jeg positiv..

Vedlegg

• IMG_6833.jpeg
    IMG_6833.jpeg
    824,8 KB · Visninger: 59
  • IMG_6834.jpeg
    IMG_6834.jpeg
    636,2 KB · Visninger: 58
  • IMG_6837.jpeg
    IMG_6837.jpeg
    245,3 KB · Visninger: 58
  • IMG_6838.jpeg
    IMG_6838.jpeg
    250,7 KB · Visninger: 59
Last edited:
Har dessverre sett mange få litt små streker på disse uten at det har vært noe, så har ikke så høy tillit til dem.. men jeg skimter såvidt noe der ja.

Har dessverre sett mange få litt små streker på disse uten at det har vært noe, så har ikke så høy tillit til dem.. men jeg skimter såvidt noe der ja.
Nei er akkurat det..Tenker forsåvidt at det ikke er noe, samtidig som denne blødningen (eventuelle menstruasjonen) er helt annerledes enn tidligere. Jeg er vant til kraftig kramper og blødning. Nå merker jeg ingenting og blødningene er mye mindre. Tar en digital test i morgen hvert fall, har ikke hatt noen blødninger på flere timer nå :) Takk for svar!

Jeg ser jo noe på de to siste . Jeg var i dpo verden i 1,5 år med flere positive så ble dreven på testene både hcg og LH tester hehe . På de to første føler jeg at jeg skimter , men jeg har også blitt lurt av samme . Ser at det er noen dager siden , så spent på svar :)

Back
Topp