Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt ny el test i dag?Hei!
Dette er første gang jeg prøver eggløsningstester. Er det normalt at de svinger en del opp og ned? Kan jeg forvente å få positiv test de nærmeste dagene?
Vis vedlegget 420898
Har tatt tester frem til nå, men blir ikke noe klokere av det.. Har hatt litt uregelmessige sykluser etter pilleslutt i juli, men siste var på 35 dagerHar du tatt ny el test i dag?
Jeg er ikke gravid. Tok en test senest i går som var helt blenda.. får bare vente og seDu vet du ikke er gravid?
Er ikke helt klok på eggløsningstester selv, men tenker siden du har hatt ganske jevne tester i nesten 3 uker og vet hcg av og til kan slå ut på eggløsningstester også.

Jeg har fått el et par ganger med bare 0,7 i peak. Har du hatt el-slim osv?Fortsetter testingen for å se om jeg når noe topp![]()
Hadde litt el- slim (i hvert fall veldig strekkbart, blankt slim) på lørdag. Det var 2 dager før jeg fikk høy (0.88) på eggløsningstesten.Jeg har fått el et par ganger med bare 0,7 i peak. Har du hatt el-slim osv?