Tolking clearblue normal test

E-40796745

Andre møte med forumet
Tok denne cb nå på ettermiddagsurin, 12-13 dpo hva synes dere? Kan jo være veldig tidlig fortsatt hvis implantasjon skjedde sent, men ser noe og litt blått ❤️

Legger ved rfsu strimmel fra 2 dager siden, også svak da, kan jo vært fordampningsstek på rfsu, hørt mange ikke er fornøyd med de…

Vedlegg

• IMG_4824.jpeg
    IMG_4824.jpeg
    260,6 KB · Visninger: 16
  • IMG_4798.jpeg
    IMG_4798.jpeg
    168,3 KB · Visninger: 16
  • 67D17C01-276D-4A96-A08E-D1732FFC8859.jpeg
    67D17C01-276D-4A96-A08E-D1732FFC8859.jpeg
    386,4 KB · Visninger: 14
  • IMG_4793.jpeg
    IMG_4793.jpeg
    259,9 KB · Visninger: 16
Tok denne cb nå på ettermiddagsurin, 12-13 dpo hva synes dere? Kan jo være veldig tidlig fortsatt hvis implantasjon skjedde sent, men ser noe og litt blått ❤️

Legger ved rfsu strimmel fra 2 dager siden, også svak da, kan jo vært fordampningsstek på rfsu, hørt mange ikke er fornøyd med de…
Rfsu er kjent for å slå ut sent, og det synes jeg egentlig denne typen CB gjør også, men her ser man jo strek tydelig! Så jeg ville tenkt at det kan være noe på gang.

Håper virkelig det, får teste igjen på dagen for forventet mens!

Har lest at strek er strek på disse, og på Clearblue sine sider sier de også at det ikke har noe å si om den ene av de to strekene er svakere, hvis det er to streker som kan skimtes/sees på det største vinduet er sannsynlighet for graviditet stor. Men kan selvfølgelig også være skygge/fordampning(?). Synes bare vi begge så noe blått på den svake streken i virkeligheten….

Krysser fingrene!!

Håper virkelig det, får teste igjen på dagen for forventet mens!

Har lest at strek er strek på disse, og på Clearblue sine sider sier de også at det ikke har noe å si om den ene av de to strekene er svakere, hvis det er to streker som kan skimtes/sees på det største vinduet er sannsynlighet for graviditet stor. Men kan selvfølgelig også være skygge/fordampning(?). Synes bare vi begge så noe blått på den svake streken i virkeligheten….

Krysser fingrene!!
Krysser fingrene for at det er babystrek! Jeg fikk veldig svak på CB selv om jeg var gravid. Det var da ca 12 dpo. Ligner på den du har her.

Back
Topp