Tolking av TUL uke 12 - kjønn

Kany

Andre møte med forumet
Hei!
Gravid for første gang , og bortsett fra å se en levende sprellende baby på tul i tidlig uke 12. Er det jo veldig spennende med kjønn. Legen ville ikke si noe. Men da babyen snudde seg å lå med rumpa opp og hodet ned synes jeg det så ut som en gutt.

grønne streker marker beina
Rød ryggraden
Lilla hodet
Gul strek er en arm
Den holder på å snu seg på dette bildet.

hva tror dere, noen som har sett noe sånt også har det vært jente? Har jo lest at de er veldig like i uke 12 og at man kan tro det ene eller det andre og det kan være feil begge deler.
 

Vedlegg

  • 99299DBE-D833-40EE-8075-A4C3410324B7.jpeg
    99299DBE-D833-40EE-8075-A4C3410324B7.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 177
Sniker

hadde ul 11+1 denne gangen og så veldig tydelig det som kunne være pung og penis. Viste seg å stemme.
Har ikke sett samme bilde med jente i magen
 
Ser ut som gutt :dummy::dummy: men som Littlehunt skiver så kan det jo kanskje være navlestrengen?

Vi så det vi og gyn mener er kjønnslepper på TUL 13+3, men på alle 3D bildene vi fikk av babyen så ser man navlestrengen mellom bena og det ser ut som en gutt :p er jo ikke 100% sikkert at vi får jente, men gøy å synse litt :woot:
 
Ja har også tenkt at det kan være det(navlestreng). Fra profil siden så ser man ingenting mellom beina.

Gøy å høre hva andre tenker og synse ja! Spiller jo ingen rolle til slutt, men gleder meg til å finne ut om det er en gutt eller jente
 
Må først si at jeg har ingen peiling på tolking av ultralydbilder, men hadde jeg fått de bildene med meg hjem hadde nok jeg også tenkt det var en gutt :) Blir veldig spennende å se etterhvert om det stemmer :D:dummy::love7
 
Noen fler som fikk sjekket ut Nub Theory, og om det stemte for seg?
 
Stemte det for deg?
På tidlig ul i uke 14 sa jordmor gutt. Så det stemte ikke med det de i gruppen sa Men på OUL kunne hun ikke se kjønn! Jeg har likevel forholdt meg til at det er en liten gutt. Men skal på en ultralyd igjen i uke 27, 3D ul. Så håper å få se ordentlig at det er en gutt da (skal ikke ha ul for å se kjønnet. For jeg tror det stemmer at det er en gutt som hun så i slutten av uke 14, men gleder meg til å kunne se det selv også!)
 
Meldte meg inn selv også. Jeg har fått bekreftet jente på OUL men hvem vet :D
 
Nub stemte her :)
 
Hei!
Gravid for første gang , og bortsett fra å se en levende sprellende baby på tul i tidlig uke 12. Er det jo veldig spennende med kjønn. Legen ville ikke si noe. Men da babyen snudde seg å lå med rumpa opp og hodet ned synes jeg det så ut som en gutt.

grønne streker marker beina
Rød ryggraden
Lilla hodet
Gul strek er en arm
Den holder på å snu seg på dette bildet.

hva tror dere, noen som har sett noe sånt også har det vært jente? Har jo lest at de er veldig like i uke 12 og at man kan tro det ene eller det andre og det kan være feil begge deler.

Syns det så veldig ut som en gutt på bildet i hvert fall, men trodde egentlig ikke at penis og pung var så ferdigutviklet allerede i uke 12? Men kan være du fikk en god vinkel bare.
 
Tok video som jeg kjørte i sakte film etterpå og så print screenet ☺️

Smart! Har en venninne som skal på tidlig ultralyd i dag. Så vi håper hun får noen gode bilder av den lille! Alltid spennende dette med kjønn. Spent å se om hun også får noen bra bilder som kan tolkes med Nub Theory!
 
Hei!
Gravid for første gang , og bortsett fra å se en levende sprellende baby på tul i tidlig uke 12. Er det jo veldig spennende med kjønn. Legen ville ikke si noe. Men da babyen snudde seg å lå med rumpa opp og hodet ned synes jeg det så ut som en gutt.

grønne streker marker beina
Rød ryggraden
Lilla hodet
Gul strek er en arm
Den holder på å snu seg på dette bildet.

hva tror dere, noen som har sett noe sånt også har det vært jente? Har jo lest at de er veldig like i uke 12 og at man kan tro det ene eller det andre og det kan være feil begge deler.
Utrolig spennende å høre om det er gutt eller jente når du får det bekreftet da! :dummy::dummy1::gen014 Du får holde oss oppdatert :cat:

Selv venter jeg en gutt og er førstegangsgravid. Vi fikk det bekreftet på to UL av to forskjellige i uke 17 og 18. Og jeg må si det var noe kjent med den lille tuppen som synes på bildet ditt. Så jeg holder en knapp på gutt:happy:
 
Back
Topp