Hei. Jeg er ny her og har aldri publisert noe før. Vi har forsøkt lenge å bli gravide og skulle henvises til assistert befruktning, men ble spontant gravide i mars. Fikk dessverre påvist MA i starten av mai med påfølgende medisinsk abort. Tok lang tid før hCG sank, men alt skal ha vært ute av kroppen rundt 21/22. juni. Jeg tror jeg hadde EL cirka 27. juni og er dermed 12 DPO i dag. Vedlagte tester ble tatt på svært konsentrert urin i går, den ene på ettermiddagen og den andre rundt midnatt i natt. Tok ny i dag tidlig (ikke like konsentrert urin), men kan ikke se strek på denne. Er det håp her eller kun skygge?
Jeg har aldri opplevd skygge på Babyplan tidligere, men har aldri heller vært så testgal som nå. Føler meg helt besatt av å bli gravid igjen… skal nevnes at jeg har vært støl/øm nederst i magen i går og i dag samt noe stikkinger..
Jeg har aldri opplevd skygge på Babyplan tidligere, men har aldri heller vært så testgal som nå. Føler meg helt besatt av å bli gravid igjen… skal nevnes at jeg har vært støl/øm nederst i magen i går og i dag samt noe stikkinger..