Tolking av test fra Babyplan

Prøver95

Flørter med forumet
Hei. Jeg er ny her og har aldri publisert noe før. Vi har forsøkt lenge å bli gravide og skulle henvises til assistert befruktning, men ble spontant gravide i mars. Fikk dessverre påvist MA i starten av mai med påfølgende medisinsk abort. Tok lang tid før hCG sank, men alt skal ha vært ute av kroppen rundt 21/22. juni. Jeg tror jeg hadde EL cirka 27. juni og er dermed 12 DPO i dag. Vedlagte tester ble tatt på svært konsentrert urin i går, den ene på ettermiddagen og den andre rundt midnatt i natt. Tok ny i dag tidlig (ikke like konsentrert urin), men kan ikke se strek på denne. Er det håp her eller kun skygge?

Jeg har aldri opplevd skygge på Babyplan tidligere, men har aldri heller vært så testgal som nå. Føler meg helt besatt av å bli gravid igjen… skal nevnes at jeg har vært støl/øm nederst i magen i går og i dag samt noe stikkinger..

IMG_0604.png
IMG_0605.png
IMG_0606.jpeg
 
Jeg ser noe, men ser ikke helt om det er strek eller skygge. Ville tatt ny testen enten i morgen eller om 2 dager for å se om det er noen økning :joyful:
 
Takk for svar. Jeg har aldri fått skygge på Babyplan før, men disse er tatt med konsentrert urin. Testet ettermiddag i går og ved midnatt i natt. Ny test i dag morges (ikke avbildet) hadde ingen synlig strek, men urinen var også noe mer utvannet..

Har dessverre hatt flere skygger på disse. Har også fått rosa strek nummer to på disse da jeg var gravid og da jeg ikke har vært gravid. Ser flere inne anbefaler makesure som man får kjøpt meny.
 
Har dessverre hatt flere skygger på disse. Har også fått rosa strek nummer to på disse da jeg var gravid og da jeg ikke har vært gravid. Ser flere inne anbefaler makesure som man får kjøpt meny.
Så kjedelig… får forhåpninger med en gang jeg skimter antydning til strek. Skal vurdere å kjøpe andre tester.
 
Har dessverre en del erfaring med skygge på disse. Jeg klarer ikke å se om det er rosa eller grå strek. Så ta en ny test på konsentrert urin du :Heartred
 
Så kjedelig… får forhåpninger med en gang jeg skimter antydning til strek. Skal vurdere å kjøpe andre tester.

Det skjønner jeg veldig godt. Sittet med en god følelse selv uten at det var mer enn falsk positiv i mine tanker :bag:


Håper testene dine blir sterkere
 
@Laura80 Det er det jeg frykter også.. klamrer meg fast til håpet om at det er for tidlig og at en test kan bli positiv senere. Har mye stikkinger i nedre del av magen..
 
Jeg har ikke fått skygger på babyplan og mine streker så akkurat sånn ut når jeg var gravid :woot:

Så håper det er babystrek!!
 
Jeg har ikke fått skygger på babyplan og mine streker så akkurat sånn ut når jeg var gravid :woot:

Så håper det er babystrek!!
Hmm.. Har tatt to tester i dag uten antydning til strek, men på mindre konsentrert urin da jeg ikke har klart å holde meg like lenge samt drukket mer vann/brus.

Av en eller annen grunn, er ikke urinen min konsentrert på morgenen selv om jeg ikke drikker på natta. Strekene som er avbildet fikk jeg etter å ha avstått fra væskeinntak og toalettbesøk på fire timer, på dagtid.
 
Hmm.. Har tatt to tester i dag uten antydning til strek, men på mindre konsentrert urin da jeg ikke har klart å holde meg like lenge samt drukket mer vann/brus.

Av en eller annen grunn, er ikke urinen min konsentrert på morgenen selv om jeg ikke drikker på natta. Strekene som er avbildet fikk jeg etter å ha avstått fra væskeinntak og toalettbesøk på fire timer, på dagtid.
Hvis du venter 4 timer uten for mye å drikke så gjenskaper jo det morgenurin. Jeg fikk svaaak strek på kvelden 8dpo, da hadde jeg holdt meg sånn som deg! Morgenen etter var den bittelitt sterkere og på kvelden 9dpo så var jeg ikke i tvil. Så jeg tror det er babystrek! Jeg husker jeg fikk tydeligere strek på vanligtestene til babyplan. Jeg dyppet en tidligtest og en vanlig i samme prøve, den som ikke var tidlig ble tydeligere.
 
Hvis du venter 4 timer uten for mye å drikke så gjenskaper jo det morgenurin. Jeg fikk svaaak strek på kvelden 8dpo, da hadde jeg holdt meg sånn som deg! Morgenen etter var den bittelitt sterkere og på kvelden 9dpo så var jeg ikke i tvil. Så jeg tror det er babystrek! Jeg husker jeg fikk tydeligere strek på vanligtestene til babyplan. Jeg dyppet en tidligtest og en vanlig i samme prøve, den som ikke var tidlig ble tydeligere.
Blir likevel i tvil når jeg ikke har sett antydning til strek i dag… og jeg er 13DPO (tror jeg) i morgen. Har brukt vanlig test, ikke tidlig.
 
Blir likevel i tvil når jeg ikke har sett antydning til strek i dag… og jeg er 13DPO (tror jeg) i morgen. Har brukt vanlig test, ikke tidlig.
Det kan være en kjemisk da, mange som såvidt får positiv strek også falmer den med en gang.
 
Oppdaterer: Det var nok bare skyggestreker.. Testet flere ganger siden lørdag. Testene er blendahvite, men ser at det er et tydelig hvitt innriss der teststreken skal få farge. Har ikke lagt merke til det på Babyplan testene før. Håper TR kommer snart så vi kan prøve igjen fra neste syklus..
 
Back
Topp