ønskebaby29
Andre møte med forumet
Noen som kan legge ved sin svake positive strimmeltest? Jeg er veldig ny på dette så tar all hjelpen jeg kan få
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du får flere svar på underforumet "før svangerskapet/Vi som prøver" siden det ikke er så mange her endaNoen som kan legge ved sin svake positive strimmeltest? Jeg er veldig ny på dette så tar all hjelpen jeg kan få
Så snilt av deg å svare hvordan finner jeg den gruppen?Tror du får flere svar på underforumet "før svangerskapet/Vi som prøver" siden det ikke er så mange her enda
Se der ja hvor langt er du på vei?
Se der ja hvor langt er du på vei?
Gratulerer så mye jeg tok clearblue ukeindikator til morgen i dag men den viste ikke gravid. Tatt strimmeltestene i tre dager nå å alle har vært positive. Blir ikke klok på dette er 11 dpoMin første positive. Så svak at det er vanskelig å se på bilde, men streken er der. Ble sterkere og sterkere etter som dagene gikk. Dette var 11 dpo. Ettermiddag. Har aldri opplevd å ha antydning til strek en gang når jeg ikke har vært gravid. Og jeg har myyyyyye erfaring etter årevis med prøving.
Strek er strek
Så morro4 +0 i dag. Unnfangelsen må ha skjedd natt til 9.sep. Så termin vil bli når størstebror har bursdag [emoji28] men alle mine lar vente på seg til etter termin..... [emoji849]
Gratulerer så mye jeg tok clearblue ukeindikator til morgen i dag men den viste ikke gravid. Tatt strimmeltestene i tre dager nå å alle har vært positive. Blir ikke klok på dette er 11 dpo
Det beroliga meg litt faktisk min så slik ut i går:Strimmeltestene er mer sensitive. Enn så lenge tenk at strek er strek, og prøv digital om noen dager. Tok digital to dager etter denne testen (altså 13 dpo), og den viste gravid 1-2. Den samme dagen var billigtesten slik som vedlagt bilde
Tok rfsu sin andre graviditetstest (test tidlig testen) å der fikk jeg kun en strek, skjønner ingentingStrimmeltestene er mer sensitive. Enn så lenge tenk at strek er strek, og prøv digital om noen dager. Tok digital to dager etter denne testen (altså 13 dpo), og den viste gravid 1-2. Den samme dagen var billigtesten slik som vedlagt bilde
Tok rfsu sin andre graviditetstest (test tidlig testen) å der fikk jeg kun en strek, skjønner ingenting
Tok jeg idag, den til rfsu, bare en strek. Skal ta strimmel i morgen. Alt tilsier att det er en spire der men kroppen kan lure meg
Tok jeg idag, den til rfsu, bare en strek. Skal ta strimmel i morgen. Alt tilsier att det er en spire der men kroppen kan lure meg
Hvilken dag er du på da? Det er bare å prøve igjen. Ikke gi opp før mensen er der!!