Tolke drømmer

Hope2011

Flørter med forumet
er det noen her som kan det og er gode på det ? Jeg drømmer så mye rart...for det meste fælt..men i natt tok det liksom helt kaka [&o]

Kan ikke, men du kan jo legge ut samme tråden på generellt:)

drømmer/mareritt pleier  å bety at man har mye å tenke på/bekymre seg over[:)]

Jeg har lest noen bøker om det siden jeg også er en stor drømmer. Det er vanskelig å tolke drømmer da den som drømmer "føler" drømmen hvilket gjør den vanskelig å forlklare til andre.

Ofte så har man mareritt pga noe som har skjedd, noe man er redd skal skje eller andre ting man frykter.

ORIGINAL: Hope2011

er det noen her som kan det og er gode på det ? Jeg drømmer så mye rart...for det meste fælt..men i natt tok det liksom helt kaka [&o]

Man har jo ofte merkelige drømmer når man er gravid da [;)][:D] hehe.. Jeg har aldri drømt så mye psykofælt jeg som de gangene jeg har vært gravid jeg [8|][>:]

Det er ikke HVA du drømmer som skal tolkes, det er hvordan følelse du hadde når du opplevde det du gjorde som skal tolkes!

Den følelsen er egentlig liv redd...

[&:]
Vet ikke helt hvordan man skal tolke det, men det jeg har hørt er at man skal prøve å relatere følelsen til noe du har opplevd. Men ofte kan det være noe underbevisst som trigger det også..

Jeg drømmer så og si hver natt at jeg blir drept på en brutal måte, det er forskjellig fra gang til gang hvordan...
Men i går drømte jeg at jeg plutselig ble fryktelig syk og ( sorry ekle detaljer her) spydde blod...men det var ikke bare det...spydde også masse små knuste glass skår[8|]
Tror jeg er psyko i hue jeg.....

Jeg drømmer så og si hver natt at jeg blir drept på en brutal måte, det er forskjellig fra gang til gang hvordan...
Men i går drømte jeg at jeg plutselig ble fryktelig syk og ( sorry ekle detaljer her) spydde blod...men det var ikke bare det...spydde også masse små knuste glass skår[8|]
Tror jeg er psyko i hue jeg.....

Hmm. Det drømte jeg en del for noen år siden også.. Fortsatt har jeg ca en uke hver gang årstidene skifter hvor jeg bare har mareritt hver natt. Blir som oftest jaga inn på en bås-do hvor jeg setter meg oppå doen med beina opp så de ikke skal se meg, og så går døra opp og jeg blir skutt i hodet.. Og kjenner at jeg blir borte. EKKELT! Men jeg vet ikke hva det kommer av desverre.. Kanskje det er noe du gruer deg til? Noe du er redd for? Bør ikke ha noe med detaljene i drømmen å gjøre, det er bare underbevisstheten din som går amok [:D]

Back
Topp